Tunel Ivan je novi moderni dvocijevni tunel sa po dvije trake i prolazi kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo.
- Građevinski radovi na ovom dijelu autoputa u potpunosti su završeni – otkrili su premijer Novalić i ministar Lasić.
Vožnja bez naplate trajat će dok ne budu završeni radovi na magistralnoj cesti M-17 koji su potrebni kako bi se cesta vratila u prvobitno stanje prije zimskog perioda, nakon izgradnje poddionice autoceste na Koridoru Vc Tarčin – Ivan.
Tokom vožnje novoizgrađenim tunelom ministar je premijera informirao i o trenutnim radovima i budućim ambicioznim planovima na izgradnji putne infrastrukture u Federaciji.
- Pokrili smo kompletan Koridor Vc i finansijski je ugovorena svaka dionica - istakao je Lasić u razgovoru s premijerom.
O kolikom infrastrukturnom pomaku i uspjehu se radi govori činjenica da 2015. godine aktuelna Vlada FBiH, kada je preuzela mandat, nije zatekla nijedan projekt za izgradnju dionica autoputa.
- Mi ćemo završetkom izgradnje tunela Prenj i ostalih manjih dionica koje će biti izgrađene, ispoštovati naše zadate rokove i 2028. godine imati kompletan koridor od Svilaja na sjeveru do Bijače na jugu – rekao je Lasić.
Premijer je podsjetio da izgradnja autoputeva utiče na rast bruto domaćeg proizvoda.
- Svjedoci smo da je ovdje i radna snaga i asfalt i beton i željezo i ograde, sve naših ruku djelo. To izravno povećava BDP od kojeg zavise i penzioni sistem i sva budžetska davanja. Zato je svakoj vladi veoma drago da ima ovakve investicije – kazao je Novalić.
Federalni premijer i ministar iskazali su posebnu zahvalnost za oko 800 radnika koji su svakodnevno radili na ovoj veličanstvenoj građevini.