A postoji li bolje mjesto za testiranje ove vrste automobila od ove olimpijske planine? Različite konfiguracije tla i podloge, te vremenski uvjeti idealni su da svaki automobil pokaže ono što nudi i što može.
U svim uvjetima, novi "crossland" se ponašao predvidivo i bio je užitak voziti ga. Crossland s lakoćom "skriva" svoju visinu i činjenicu da je crossover jer nove postavke kompresije i rebounda automobilu daje izuzetnu stabilnost u krivinama i sabranost na lošijim površinama.
Nakon planinske avanture, bilo je vrijeme da se dokaže i u gradskim uvjetima. Ubrzo je dokazao da se vrlo lako može pretvoriti u urbano i elegantno vozilo koje plovi gradskim ulicama.
{$galerijaFotografija}
Testni model je bio opremljen 1,5 litarskim dizelskim agregatom s automatskim mjenjačem koji zajedno rade odlično. Međuubrzanje je adekvatno za ovu klasu automobila, ali to ne možemo reći i za ostale motore iz ponude jer ih nismo imali priliku testirati.
Novim redizajnom, Opel je u ponudu uveo i "IntelliGrip" sistem s pet programa koji bi trebali olakšati vožnju u otežanim uvjetima. Uz to, novi je i "Hill Descent Assist" - pomoć pri spuštanju niz skliske podloge.
Novi "crossland" je dobio niz poboljšanja što ga je učinilo još ozbiljnijim konkurentom. Prednji kraj je potpuno redizajniran sa veoma modernom maskom i odlično se slaže s linijama koje su ostale od starog "crosslanda". LED svjetla, koja su sada standardna oprema, osvježavaju čitav izgled auta i činit će ga modernim još godinama.
Novitet je je odbloga za sjedišta od Alcantare, a u ponudi su i AGR certificirana ergonomska sjedišta koja prilikom vožnje, posebno u krivinama, daju izuzetnu udobnost.
Enterijer je još jedno mjesto gdje novi "crrossland" zadaje ozbiljnu zadaću konkurenciji. Materijali i kvalitet izrade su iznad njegove klase. Dostupno je mnoštvo dodatne opreme uključujući i head-up display, "Android auto", "Apple CarPlay", grijanje sjedišta i volana, te grijače prednjeg vjetrobranskog stakla.
Prtljažnik je na dva nivoa, s mogućnošću spuštanja poda čime se dobije puni kapacitet. Ispod prtljažnika je prostor za rezervni točak, ali je i set za popravku gume dostupan kao dodatna oprema.
Motori su također prikladni crossoveru ove klase. U ponudi su 1.2 turbo benzinac i 1.5 turbo dizelaš s tri različita mjenjača. Svi motori su iznenađujuće moćni za svoju kubikažu, a kombinirana potrošnja bilo kojeg je ispod 5l/100km.
Dosta obrtnog momenta daju čak i benzinci, osim najslabijeg, tako da potpuno natovarenom automobilu ni najstrmija dionica puta ne predstavljaju problem.
Opel je povodom predstavljanja novog "crosslanda" pripremio i posebne ponude za odabrane modele i pakete opreme.
"Crossland edition" sa 1.2T (110KS) i štestostepenim manuelnim mjenjačem kojeg su uparili s dodatnom metalik bojom, automatskom dvozonskom klimom, grijanim sjedištima i volanom, pomoći pri parkiranju naprijed i nazad, stražnjom kamerom i svjetlima za maglu nude za 29.200KM, što je za čak 6.880KM manje nego u redovnoj cijeni.
Time su dodatno osigurali svoje mjesto na tržištu, pogotovo u ovom vremenu finansijske neizvjesnosti.