open-navfaktor-logo
search
Marketing kampanja
Hasičević kao maneken u reklami: Umjesto povoljnijih cijena za građane ministar radi na promociji trgovina
Federalni ministar trgovine Amir Hasičević (Naša stranka) za danas je zakazao obraćanje medijima, ni manje ni više nego u upravi jednog od trgovačkih lanaca, gdje će govoriti o efektima akcije "Zaključavamo cijene".
15.02.2024. u 10:17
get url
text

VEZANI TEKST - Vlast u FBiH brine o građanima na način da trgovcima ostavlja na volju da sami odlučuju hoće li dati popuste!?

Postavlja se vrlo racionalno pitanje zašto analizu akcije "Zaključavamo cijene" i obraćanje medijima ne drži u sjedištu Vlade Federacije Bosne i Hercegovine umjesto u upravi privatne kompanije?

Kada će predstavnici izvršne i zakonodavne vlasti shvatiti da je njihov posao u institucijama, a ne na privatnim imanjima, tržnim centrima...?

Što se tiče efekta zaključavanja cijena, građani koji su svakodnevno suočeni sa poskupljenima već ranije su konstatirali kako "zaključavanje cijena" nema veze sa ublažavanjem efekata inflacije.

Ekonomski analitičar Admir Čavalić, koji je i federalni zastupnik i predsjednik Odbora za ekonomsku i finansijsku politiku Zastupničkog doma Parlamenta Federacije BiH, ranije je u izjavi za Faktor "zaključane cijene" nazvao besplatnom marketinškom kampanjom proizvođača i trgovaca.

- Riječ je o klasičnoj trgovačkoj marketinškoj kampanji koja spada u domen unapređenja prodaje, kao dio promotivnog miksa. Ovo je vizuleno slično kataloškoj akciji. U kataloškim akcijama izaberu se pojedini proizvodi i promoviraju se određene životne namirnice sa nižom cijenom.

VEZANI TEKST - Čavalić o zaključanim cijenama: U tu marketinšku kampanju nije se trebalo miješati Ministarstvo trgovine FBiH

Oni koji kupuju osnovne životne namirnice po kataloškim akcijama koje se uglavnom provode jedan dan u sedmici i tako mogu uštedjeti 30 do 50 maraka, ali ako se poklope sa 40 brendova koji se nude u trgovinama, ali to je teško izvodljivo.

Međutim, ovi proizvodi koji su na spisku zaključanih cijena nisu najjeftiniji, ima jeftinijih u kataloškim akcijama - kazao je tada Čavalić.

Hasičević će sa predstavnicima Udruženja poslodavaca i jednog od udruženja potrošača analizirati efekte akcije "Zaključavamo cijene" nakon dva mjeseca od početka primjene. 

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.