Predsjednik Kluba SDA u Skupštini Kantona Sarajevo Mahir Dević kaže da su napravili niz pogrešaka kada je u pitanju problematika javnog gradskog saobraćaja.

VEZANI TEKST - Forto najavio tramvaj do Čengić Vile u septembru, ministar u augustu: Hoće li Šteta podnijeti najavljenu ostavku

- Prevashodno su pokušali da uknjiže imovinu Kantonalnog javnog gradskog prijevoza GRAS kako bi osnovali novo, međutim njima je to sud, grunt, zaustavio, tu vrstu aktivnosti, jer postoji porezna zabrana na ozbiljna dugovanja. Samim tim i ta njihova reforma koju su oni najavljivali u smislu da oforme novo preduzeće kojem bi dali tramvajsku prugu, atraktivnu lokaciju remize i te nove autobuse propada, tako da vjerovatno ova nabavka autobusa koja se realizira, vjerovatno će se uknjižiti na GRAS i to je jedini put koji mi vidimo – kaže Dević, te nastavlja:

- Oni pred izbore ne smiju da naprave neku ozbiljnu reformu u GRAS-u jer se boje svega što bi moglo da proizađe iz toga i da se desi i to je razlog zašto povlače tačku. Oni to kažu iz tehničkih razloga, ali to nema veze sa tehničkim razlozima, već jednostavno ne žele to da rade pred izbore.

Zastupnik u Skupštini Kantona Sarajevo Sead Milavica (Stranka za BiH) kaže da kada je u pitanju tačka dnevnog reda na kojoj se trebalo razmatrati o javnom prijevozu nisu dobili dobili nikakvo obrazloženje osim da se povlači iz tehničkih razloga.

- Najbolja adresa za to pitanje je predsjednik Naše stranke i premijer KS Edin Forto, naravno ako i on zna zašto je povučena. S obzirom na to da ga mi zastupnici vidimo tek ponekad na TVSA dok govori o proljeću i promociji svoje stranke iskreno sumnjam da ima ikakav odgovor. Znate sad je proljeće i puno je alergena u zraku tako da je premijer sasvim sigurno posvetio malo više pažnje tom problemu, a ne o javnom prijevozu – kaže Milavica.

VEZANI TEKST - Vlada KS osniva novo preduzeće za javni prijevoz, šta će biti sa GRAS-om

Pokušali smo kontaktirati ministra saobraćaja KS Adnana Štetu kako bi nam pojasnio razloge povlačenja ovih tačaka dnevnog reda kao i planove za nabavku vozila te osnivanje novog i restruktuiranje postojećeg preduzeća, ali se nije javljao na naše pozive. 

Podsjećamo, ministar je ranije tokom gostovanja na TVSA kazao da je neophodno riješiti problem javnog prijevoza i da se to radi kroz osnivanje novog preduzeća koje će se baviti javnim prijevozom u KS

- Uporedo ćemo u GRAS-u raditi na restruktuiranju preduzeća na način da u periodu koji će trajati osam do 12 mjeseci sve povjerioce i dužnike pozovemo da vidimo kako možemo riješiti dugovanja. Sve što radimo novo ići će na novo preduzeće. Uporedo će funkcionirati. Određene trolejbuske linije će voziti GRAS određene novo preduzeće. Sukcesivno će ljudi koji budu neophodni prelaziti u to novo preduzeće - kazao je Šteta.

Kazao je da će djelatnosti biti identične kao i što je bio slučaj sa GRAS-om, te da će biti napravljeno novo ozbiljno preduzeće.