Cupra je stigla, a predstavlja se kroz Atecu, vjerovatno tržišno najzanimljiviji model španskog proizvođača. A onda nema razloga da isto ne ponovi i sportska Cupra. Uostalom, kompaktnih SUV-ova pokretanih 300 KS snažnim motorom baš i nema puno. Osim ako zađete u premium, a onda i cijena idu do neba.
Cupra Ateca definitivno igra na kartu emocija. A to radi s pokrićem koje daje 2.0 TSI s prije spomenutom konjicom i 400 Nm okretnog momenta. Nastavak priče je 7-stepeni DSG, 4Drive pogon i sprint do 100 km/h u 5,2 sekunde. Limitiran je na 250 km/h.
Cupra Ateca je izvana atraktivna zahvaljujući brojnim detaljima. Iznutra je bogato opremljena, a osim bogate sigurnosne opreme, nudi i gadgete poput bežičnog punjenja, kamera za prikaz okoline iz ptičje perspektive te digitalnog kokpita i Park Assist sistema.
I na kraju - cijena. Cupra Ateca u Njemačkoj starta sa skoro očekivanih 42.850 eura.