- Zvjerići su nadmašili naše prethodne izuzetno uspješne kids loyalty programe poput Zdravoljubaca i Zumića i naše je veliko zadovoljstvo što smo i ove godine, petu godinu za redom, mališanima omogućili mnogo igre i zabave uz edukativni pristup i učenje o značaju zaštite zaštićenih divljih životinjskih vrsta koje bi sa naših prostora mogle zauvijek nestati. Posebno nam je zadovoljstvo što ćemo na osnovu velike potražnje za Zvjerićima, odvajajući sredstva od svakog prodatog plišanca, po završetku ovog projekta uručiti značajnu finansijsku donaciju udruženju Srce za djecu oboljelu od raka i na taj način pružiti podršku radu ovog udruženja, i što je najvažnije, pokušati bar malo olakšati tešku borbu za ozdravljenje malim herojima - izjavio je Haris Arnautović, rukovodilac Službe marketing Konzuma i Mercatora.
Podsjećamo, Zvjerići su dostupni u Konzum i Mercator prodavnicama po promotivnim cijenama uz sakupljen dovoljan broj naljepnica koje kupci dobijaju za ostvaren iznos kupovine, kao i za kupovinu posebno označenih proizvoda najkasnije do 22.10., a plišane igračke je moguće kupiti do 05.11. kada projekat zvanično i završava.