open-navfaktor-logo
search
Skupljajte naljepnice
Euforija za plišanim Zvjerićima u Konzumu i Mercatoru sve veća
Kids loyalty program Zvjerići od 28. augusta oduševljava mališane u Konzum i Mercator prodajnim objektima širom Bosne i Hercegovine, te je tako za nešto više od mjesec dana zavladala prava euforija za plišanim likovima divljih zaštićenih životinja, čija prodaja dnevno doseže gotovo 3.000 komada. Iz tog razloga Konzum i Mercator su osigurali dodatne količine plišanih Zvjerića, kako bi svi mališani koji sakupe naljepnice imali priliku izabrati željeni lik i tako dopuniti svoju kolekciju sa svih sedam dostupnih likova Zvjerića.   
11.10.2023. u 13:50
get url
text
Mercator, Konzum
Mercator, Konzum

- Zvjerići su nadmašili naše prethodne izuzetno uspješne kids loyalty programe poput Zdravoljubaca i Zumića i naše je veliko zadovoljstvo što smo i ove godine, petu godinu za redom, mališanima omogućili mnogo igre i zabave uz edukativni pristup i učenje o značaju zaštite zaštićenih divljih životinjskih vrsta koje bi sa naših prostora mogle zauvijek nestati. Posebno nam je zadovoljstvo što ćemo na osnovu velike potražnje za Zvjerićima, odvajajući sredstva od svakog prodatog plišanca, po završetku ovog projekta uručiti značajnu finansijsku donaciju udruženju Srce za djecu oboljelu od raka i na taj način pružiti podršku  radu ovog udruženja, i što je najvažnije, pokušati bar malo olakšati tešku borbu za ozdravljenje malim herojima - izjavio je Haris Arnautović, rukovodilac Službe marketing Konzuma i Mercatora. 

Podsjećamo, Zvjerići su dostupni u Konzum i Mercator prodavnicama po promotivnim cijenama uz sakupljen dovoljan broj naljepnica koje kupci dobijaju za ostvaren iznos kupovine, kao i za kupovinu posebno označenih proizvoda najkasnije do 22.10., a plišane igračke je moguće kupiti do 05.11. kada projekat zvanično i završava. 

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.