Nastaju u kuhinji

Želite li se riješiti trbuščića, izbjegavajte ove namirnice

Objavljeno: 26.09.2018. u 09:33

Stručnjaci se slažu da trbušni mišići nastaju u kuhinji, a ne u teretani. Ako vam je cilj smršavjeti u predjelu trbuha, koji je na glasu kao vrlo problematičan dio tijela, postoji hrana koju biste trebali izbjegavati

Šećer je najčešći uzročnik nakupljanja sala

Dijetetičarka Stephanie Ferrari otkrila je šta treba zaobilaziti ako se želite riješiti sala na području trbuha.

1. Šećer

- Prvo što trebate izbaciti iz prehrane ako se mučite s mršavljenjem u trbuhu su šećer i zašećerena pića. Takva hrana se povezuje s povećanom proizvodnjom kortizola, hormona stresa. Taj hormon uzrokuje povećanje visceralnog masnog tkiva, poznatijeg kao trbušnog sala - pojasnila je Ferrari.

Ona savjetuje da izbjegavate dodavati šećer u kafu. Alternativa mu može biti cimet. U nezaslađeni jogurt možete dodati smrznuto bobičasto voće, a u palačinke bananu.

2. Rafinirane žitarice

Dijetetičarka Ferrari tvrdi da su istraživanja pokazala da jedenje rafiniranih žitarica povećava mast abdomena. 

- Umjesto bijelog hljeba, bijele riže i tjestenine, odaberite namirnice bogatije vlaknima i proteinima. To su, naprimjer, kvinoja, batat, integralna riža i bobičasto voće - savjetuje Ferrari. 

3. Alkohol

Konzumacija alkohola povezana je s debljanjem, tvrdi dijetetičarka Whitney English.

- Tijelo ne može pohraniti alkohol kao energiju. Čaša vina ponekad nije problem, ali pretjerana konzumacija vodi do većeg trbuščića - kaže English.

Izvor:   Index.hr

Faktor pratite putem aplikacija za Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook i Twitter. Zabranjeno je prenošenje sadržaja bez odobrenja redakcije. Kontaktirajte nas na [email protected]

Vezani članci

Iz kategorije