Dijetetičarka Stephanie Ferrari otkrila je šta treba zaobilaziti ako se želite riješiti sala na području trbuha.

1. Šećer

- Prvo što trebate izbaciti iz prehrane ako se mučite s mršavljenjem u trbuhu su šećer i zašećerena pića. Takva hrana se povezuje s povećanom proizvodnjom kortizola, hormona stresa. Taj hormon uzrokuje povećanje visceralnog masnog tkiva, poznatijeg kao trbušnog sala - pojasnila je Ferrari.

Ona savjetuje da izbjegavate dodavati šećer u kafu. Alternativa mu može biti cimet. U nezaslađeni jogurt možete dodati smrznuto bobičasto voće, a u palačinke bananu.

2. Rafinirane žitarice

Dijetetičarka Ferrari tvrdi da su istraživanja pokazala da jedenje rafiniranih žitarica povećava mast abdomena. 

- Umjesto bijelog hljeba, bijele riže i tjestenine, odaberite namirnice bogatije vlaknima i proteinima. To su, naprimjer, kvinoja, batat, integralna riža i bobičasto voće - savjetuje Ferrari. 

3. Alkohol

Konzumacija alkohola povezana je s debljanjem, tvrdi dijetetičarka Whitney English.

- Tijelo ne može pohraniti alkohol kao energiju. Čaša vina ponekad nije problem, ali pretjerana konzumacija vodi do većeg trbuščića - kaže English.