Sjemenke bundeve zdrave su grickalice koje garantuju fizičko i mentalno zdravljepojedinca. Možete ih jesti samostalno kao zdravi međuobrok ili dodati salatama, čorbama i brojnim drugim jelima.  Ovo su njihove prednosti: 

1. Snižavaju šećer u krvi 
Sjemenke bundeve sadrže nezasićene masne kiseline koje su korisne pri regulaciji nivoa šećera u krvi, pa se zato preporučuju kao korisna namirnica i osobama koje pate o dijabetesa. 

2. Čuvarice srca 
Istraživanja su pokazala da sjemenke bundeve snižavaju nivo lošeg holesterola, smanjuju rizik od nastanka krvnih ugrušaka te štite od bolesti srca i kardiovaskularnog sistema. 

3. Zasićuju i potiču probavu 
U stotinu grama sjemenki nalazi se čak 19 grama bjelančevina, prenosi Punkufer.hr. Nameću se kao izvrsna namirnica za osobe koje ne jedu hranu životinjskog porijekla, ali i sve one koji žele grickati nešto zdravo. Uz to sadrže prehrambena vlakna, koja potiču rad probave.

4. Čuvaju zdravlje kosti
Sjemenke bundeve odličan su izvor cinka, koji je potreban za izgradnju kostiju. Već 30 grama ovih sjemenki zadovoljava otprilike petinu dnevnih potreba za ovim mineralom. 

5. Antiupalno djelovanje 
Bučine košpice sadrže spojeve koje imaju antiupalno djelovanje. Upravo zato preporučuju se osobama koje imaju artritis, ali se smatraju i dobrom prevencijom protiv nekih vrsta raka. Povrh svega, dokazano poboljšavaju rasploženje. 

Kako pripremiti bučine košpice? 
Odstranite plod tikve od košpica, operite ih u vodi i posušite papirnatim ručnikom. Rasprostrite košpice na papir za pečenje, pa stavite sušiti u prethodno zagrijanu pećnicu na 120 Celzijevih stepeni oko 15 do 20 minuta.