Izgradnja ove brze ceste jedan je od prioritetnih projekata u FBiH. Njom bi značajno bile smanjene trenutne saobraćajne gužve na pravcu Jajce - Vitez - Sarajevo, te skraćeno vrijeme putovanja.
Kako je istaknuto, bila bi poboljšana i sigurnost svih učesnika u saobraćaju s obzirom na to da se radi o jednom od najopterećenijih cestovnih pravaca u našoj državi.
VEZANI TEKST - Šta je sa izgradnjom brze ceste Lašva - Nević Polje, gdje su evidentne svakodnevne saobraćajne gužve?
Iz Vlade je saopćeno da je tokom provedbe ovog projekta neophodno obaviti veliki broj poslova kao što su pribavljanje saglasnosti vlasnika nekretnina i instalacija, rješavanje imovinsko-pravnih odnosa i pribavljanje urbanističke suglasnosti i građevinske dozvole.
Pojašnjeno je da je izgradnja ove brze ceste podijeljena na pet dionica, odnosno LOT-ova: Lašva - Kaonik, Kaonik - Selište, Selište - Vitez (petlja Vitez - ulaz u Poslovnu zonu), Poslovna zona Vitez (petlja Vitez - ulaz u poslovnu zonu - petlja Vitez - izlaz iz poslovne zone) i petlja Vitez (izlaz iz Poslovne zone) - petlja Nević Polje.
- Odlukom je utvrđeno da je JP Autoceste Federacije BiH implementator i korisnik eksproprijacije nekretnina potrebnih za izgradnju brze ceste Lašva - Nević Polje na prvom, drugom, trećem i petom, a JP Ceste Federacije BiH na četvrtom LOT-u - saopćeno je iz Vlade.
Naglašeno je da je novac za izgradnju četvrtog i petog LOT-a osigurala Vlada FBiH iz budžeta, dok će novac za prva tri LOT-a biti osigurana kroz planove poslovanja Javnog preduzeća Autoceste FBiH i iz drugih izvora.
- Stupanjem na snagu danas donesene, prestaje da važi Odluka o utvrđivanju javnog interesa za izgradnju brze ceste Lašva - Nević Polje iz 2020. godine - navedeno je u saopćenju.