- Aerodrom se finansira iz kapitalnih investicija Vlade FBiH. U periodu od 2017. do 2020. investirano je devet miliona KM. Ukupno za realizaciju projekta je potrebno 100 miliona KM – kaže Emir Hafizović, v. d. sekretara Javnog preduzeća Međunarodni aerodrom Sarajevo.  

Prema njegovim riječima, u proteklom periodu urađen je značajan posao.

VEZANI TEKST - Đapo uručila okolišnu dozvolu za izgradnju aerodroma u Bihaću

- Otkupljeno je zemljišta u iznosu od pet miliona KM, a ukupno troškovi za ovu stavku iznose 20 miliona KM. Također, završeno je 300 metara testne dionice buduće piste koja bi ukupno bila duga 2.450 metara. Prošle sedmice dobili smo i okolišnu dozvolu, kao i vodovodnu saglasnost. Predviđeno je da izgradimo 250 metara pristupnog puta. Dobijanje građevinske i urbanističke dozvole ide na nivou FBiH. Revizija projekta je u toku i trebala bi biti gotova za mjesec – ističe Hafizović i dodaje da poslovanje JP Aerodrom Bihać na godišnjem košta 25.000 KM, a finansira ga Grad Bihać.    

Procjene su da bi u najboljem slučaju aerodrom mogao biti završena za dvije, dvije i po godine, pod uvjetom da se prethodno dobije sva potrebna papirologija i osigura novac.

- I kada se završe te faze, dolazimo do procesa javnih nabavki. S obzirom na vrstu objekta, bit će potrebno angažovati više kompanija različitih profila. Znate kako to ide kod nas, raspiše se tender, izabere se najpovoljniji ponuđač, pa onda u pravilu uslijede žalbe drugih kompanija… Sve to može trajati i do godinu. No, važnije od toga je to da je do sada uloženo tek deset posto sredstava. Ovom dinamikom aerodrom bi bio izgrađen za tridesetak godina, a pitanje je hoće li tada uopće biti potreban – smatra Hafizović.

Vlada FBiH projekt aerodroma uvrstila je među svoje kapitalne investicije za period 2020-2022. godina. Možda bi se za ubrzanje radova trebalo okrenuti i stranim investitorima.