Krajem ovog mjeseca bit će tačno dvije godine otkako je kineski China Road and Bridge Corporation (CRBC) uveden u posao gradnje Pelješkog mosta. Realizacija tog "najvažnijeg infrastrukturnog projekta" u Hrvatskoj tako ulazi u svoju treću, zadnju godinu pa se može reći da počinje završno odbrojavanje do okončanja ovog projekta.

Od početka izvođenja radova pa dosad zabijeni su svi čelični piloti na stubnim mjestima od S4 do S 12. Što se tiče stubnih mjesta, na nekim od njih je već počelo postavljanje potpornih skela, montaža čelične rasponske konstrukcije i izrada pilona.

Na drugim stubnim mjestima, navode u HC-u, izvode se radovi bušenja i iskopa tla iz pilota, ugradnje armaturnih koševa i betoniranje pilota, armiranje i betoniranje naglavnica pilota, postavljanje armature i betoniranje segmenata stubova.

U HC-u kažu da kineski izvođač traži mogućnosti i načine da na gradilište u što kraćem roku dovede potreban broj visoko specijaliziranih varilaca te da je zasad plan da oni stignu posebnim avionom iz Kine 27. jula.

A onda bi, objašnjavaju u HC-u, tim povratnim letom u Kinu otišli i hrvatski nadzorni inženjeri. Što se varilaca tiče, u HC-u kažu da, ako se dolazak tih radnika iz Kine u skorije vrijeme ne realizira, ostaje mogućnost saradnje sa stručnom radnom snagom iz hrvatskih brodogradilišta s kojima je kontakt prije uspostavljen, prenosi Hina.