-  Agencija je u skladu sa svojim nadležnostima, a na osnovu priložene dokumentacije, pristupila utvrđivanju činjeničnog stanja u konkretnom slučaju, o čemu će javnost biti blagovremeno obaviještena – rekli su nam tada u RAK-u.

Dok čekamo njihovo izjašnjenje i dok ne dobijemo saopštenje sa konkretnim koracima koje će poduzeti, ombudisman Saša Marić iz Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača BiH, na čiju adresu su pritužbe Telemachovih korisnika uglavnom stizale, kazao nam je da će napravit dogovor sa Udruženjima za zaštitu potrošača o aktivnostima prema RAK-u.

- Jer našli smo mnoštvo nedorečenosti i nelogičnosti u njihovim pravnim aktima. I ići ćemo u smjeru da RAK izvrši korekcije svojih pravilnika, budući da je ovo samo zadnji od primjera koliko je neravnopravan položaj potrošača na tržištu telekomunikacijskih usluga – pojasnio je Marić.

Podsjetimo, danas, prvog februara, drugog mjeseca 2021., počeo je drugi mjesec agonije, u kojoj su se krajem 2020. našli korisnici Telemacha.