Prema riječima jedne od korisnica Gerontološkog centra, otkako je sa mjesta direktora otišla Melisa Alibašić-Hadžić, njih niko ništa ne pita.

- Ovdje je takav javašluk. Prvo, nemaju dovoljno radnika. Po jedna njegovateljica radi na tri-četiri sprata. I pored najbolje volje pojedinih, nemoguće je da one obave obaveze prema korisnicima kako treba. Neke su nervozne zbog toga, pa samim tim i ne obavljaju kako treba svoje dužnosti. Tako je i sa spremačicama. Jednom riječju, katastrofa – istakla je naša sagovornica.

Ona je zamolila da ne objavljujemo njeno ime jer se boji da će zbog onoga što je ispričala imati problema.

- Znate kako je kod nas, uzet će me "na zub". Zato se mnogi, vjerujte, boje i šute. Ljudski odnosi između njih su isto katastrofa, što se odražava na cjelokupni rad. Pojedini socijalni radnici ponašaju se kao milicioneri, kao da se brinu da neko nešto ne ukrade, a ne da razumiju nas stare i nemoćne. Ovdje se ne smiješ puno buniti jer te odmah "na zub" uzmu – istakla je.

Mersiha Krajina, v. d. direktorice Gerontološkog centra, ističe kako nije tačno da su uvjeti u toj ustanovi katastrofalni, te da imaju dovoljno spremačica koje sve stignu očistiti.

- Njegovateljica imamo manjak po standardima, ali tražili smo saglasnost i apliciramo preko programa za upošljavanje novih. Ne znam da korisnike neko ne sluša, sve se prenosi i rješava u hodu. Iskreno, do mene nije to došlo, a vjerujte da se meni i saradnicima obraćaju korisnici. Dobijamo mailove, pa čak i ja idem i provjeravam u čemu je problem – kazala je Krajina.

Dodala je da od smjene zavisi koliko njegovateljica radi sa korisnicima.

- Zna se desiti da jedna njegovateljica bude na dva sprata, ali kolegice pomažu, stigne se sve završiti i pružiti usluga, pokrivamo se. Po standardu na ovaj broj korisnika nemamo dovoljno njegovateljica. Ukupno imamo 34 njegovateljice i medicinske sestre i jednog doktora. Trenutno imamo 322 korisnika, s tim da je otprilike 210 zavisnih, nepokretnih korisnika – kazala je v .d. direktorice.

Naglasila je da se korisnici njoj konkretno ne žale, a ukoliko i imaju neki problem, ne bi se trebali ustručavati da zatraže pomoć.

- Od direktora sigurno nemaju odmazdu, ali ni drugih. Koji god korisnik ima neki problem, ne treba imati straha da se meni obrati. Za cijenu od 407 maraka se pruža i više nego što je moguće, korisnik ima potpuno sve usluge. Možda ima previše korisnika da se ne može odmah ispuniti svaka želja, ali sigurno im bude pružena usluga. Jesmo u manjku kadra, pokušavamo i to riješiti da bude kompletna usluga, ali ni jedan korisnik koji se meni ili uposlenicima obrati nije nezadovoljan – zaključila je Krajina.