Prema riječima premijera Edina Ćulova, svakodnevno se probija tri do četiri metra tunela.

- Uvjeti su veoma dobri, nema zastoja, primarna obloga se stavlja da ne bi došlo do obrušavanja i uvjerili smo se da se radi bukvalno 24 sata. Ja sam potpuno zadovoljan i nadam se da će ovako ostati, predviđeno je da će se radovi izvoditi do septembra ako ne bude kakvih smetnji ili nepredviđenih okolnosti, sada je sve kako treba - kazao je Ćulov.

Napomenuo je da intenzivni radovi traju i sa sjeverne strane, iz pravca Prače, gdje je do sada urađeno 810 metara, što je oko polovine radova na ukupnom probijanju tunela.

- Tamo je urađena i primarna i sekundarna obloga, nadamo se novom tenderu koji treba da se raspiše naredne sedmice i koji bi trebao biti kada Vlada FBiH odobri 130 miliona maraka - kazao je Ćulov.

Potvrđeno je da su radovi na izgradnji tunela Hranjen ubrzani te da je u završnoj fazi i proces eksproprijacije za brzu cestu.

Brza cesta Prača - Goražde (Hrenovica - Hranjen – Goražde), uključuje i tunel Hranjen, a dužine je 18,4 kilometra.