Nedavno su proizveli novu mašinu, a traže i nove radnike s obzirom da šire proizvodnju u ovoj godini koja je, kako kažu, za njih prekretnica.

Firma je osnovana 2013. sa prvobitnim sjedištem u Sarajevu pod nazivom AHM Trade Sarajevo. Kroz godinu dana, kompanija mijenja adresu sjedišta iz Sarajeva u Lukavac, kao i naziv u AHM Lukavac. Od osnivanja pa do danas, osnovna djelatnost kompanije bila je proizvodnja i popravka mašina namijenjenih industriji kartonaža.

Za relativno kratak vremenski period od osnivanja kompanije, a sve uz podršku iz inostranstva od strane poslovnih partnera, AHM je uspio da uspješno plasira na EU tržište sopstvenu mašinu bh. porijekla.

Poizveli novu mašinu

- Naš najprodavaniji proizvod je mašina INTER-HST. Ova mašina dodaje novu vrijednost kartonskoj ambalaži čineći zatvaranje i otvaranje kartonske ambalaže znatno lakšim. Mašina transportuje karton, nanoseći na tačno predviđenim mjestima (teartape) samoljepljivu traku koja služi za otvaranje kartonskih ambalaža te nanosi topli lijepak i silikonsku traku koja služi za zatvaranje kartonskih ambalaža. Maksimalni format kartona i trake određuje se širinom mašine koja se može proizvesti po mjeri – kaže u razgovoru za BiznisInfo Nehra Kurtić, referent prodaje i marketinga u ovoj kompaniji.

Prošle godine su lansirali novi tip mašine pod nazivom OPTI-FOLD 170 PT. Ova mašina je specijalizovana za savijanje i lijepljenje kartona na više uglova a sve u cilju oblikovanja gotove kartonske kutije spremne za pakovanje.

– Ovaj projekt nam je značajan jer smo njime zakoračili ka komplementarnoj tržišnoj niši i ponudili tržištu mašinu sposobnu za pretvaranje listova kartona u gotove kutije spremne za pakovanje sa naprednim načinom otvaranja i zatvaranja – navodi ona. 

Kao dodatnu djelatnost, ova kompanija nudi projektovanje i proizvodnju rezervnih dijelova i komponenti mašina, samostojećih uređaja, proizvodnju novih tipova mašina po želji kupca, te dodatne uređaje i ostalu opremu za mašine za savijanje i lijepljenje kartona.

- Za relativno kratak vremenski period od osnivanja, uspjeli smo postati prepoznatljivi na evropskom tržištu. Zadovoljni smo postignutim, ali kako naš slogan kaže "Improving never ends…" mi i dalje nastojimo kontinuirano usavršavati naše proizvode i prilagoditi ih u potpunosti potrebama kupaca u ovoj branši – ističe Kurtić.

Kupci širom Evropske unije

Prethodna godina je ovoj kompaniji donijela mnogo izazova. Najviše po pitanju interne strukture i reorganizacije poslovanja, ali smatraju da su, uprkos svim izazovima, uspjeli postaviti dobar temelj za budući rast i razvoj firme.

– Do sada smo izvozili na evropsko tržište, ali težimo i dalje ka širenju na nova tržišta. Naši ključni kupci su velike korporacije koje posluju u industriji kartonskih pakovanja. Plasirali smo naše proizvode u sljedeće zemlje: Njemačka, Italija, Austrija, Švicarska, Francuska, Poljska, Engleska, Portugal – dodaje ona.

Ova godina je prekretnica za firmu jer su se odlučili na širenje. Uz dodatni proizvodni pogon, investiraju i u kupovinu nove opreme koja će unaprijediti njihove proizvodne kapacitete. 

– Pored mašina za obradu kartonske ambalaže, svoju ponudu planiramo obogatiti i potrošnim materijalom za iste ili slične mašine. Investiramo u nabavu mašine specijalizirane za sječenje i namotavanje silikonske trake na željene širine. Planiramo i nova zapošljavanja, stoga pozivamo sve zainteresovane da pošalju svoj CV na [email protected] – zaključuje Kurtić za BiznisInfo.