VEZANI TEKST - Evo šta je Rimac naveo u obrazloženju zašto Gavrankapetanović ne može biti direktor KCUS-a
- Privremeni Upravni odbor KCUS-a je u svom dosadašnjem radu u potpunosti poštovao zakonsku proceduru i ni u jednom segmentu nije prekršio niti jedan pravni propis prilikom razrješenja i imenovanja direktora KCUS-a.
Nismo pristali na prijetnje i ucjene kandidata koji su i prije bilo kakve odluke Upravnog odbora prijetili sudom ukoliko baš oni ne budu izabrani "jer su najbolji". Takve radnje su nedopustive po zakonu.
Nezadovoljni kandidati, po zakonu, imaju pravo uvida u kompletnu dokumentaciju nakon odluke UO i pravo pokretanja upravnog spora pred nadležnim sudom. Zakonom nije predviđeno njihovo obraćanje ministru u toku konkursne procedure (to je svojevrsan pritisak na donosioca odluka) i zato smo takve pritiske jednoglasno odbili, Ministarstvo očito nije.
Zakon i podzakonski akt su vrlo jasni u pogledu uvjeta. Postdiplomski studij je legitiman dokaz. A to što Ministarstvo nije, ako misli da treba, preciziralo svojim Pravilnikom, šta postdiplomski studij treba da sadrži, njihov je problem, a ne problem kandidata i UO.
UO je organ upravljanja u ime FBiH i sada je na potezu Vlada FBiH, ili je UO radio u skladu sa smjernicama Vlade ili to radi ministar - naveo je Stevanović u svojoj objavi.
Kako dodaje, neko mora snositi odgovornost ili članovi UO ili ministar.
- Na potezu je Vlada FBiH - zaključuje on.