Kada je zvanično završen ovaj projekat u dužini 350 metara, u GRAS-u su izrazili nezadovoljstvo zbog nekih propusta u sanaciji ove tramvajske dionice. Izvođač radova bio je Konzorcij OK BAU d.o.o. Gradačac i Željo d.o.o. Konjic.
Kako se vidi na fotografijama, počele su ispadati gume oko šina. Kablovi vire na nekoliko mjesta i niko ne zna za šta služe.
{$galerijaFotografija}
- Nedostaci na koje su ukazivali stručnjaci iz GRAS-a još nisu sanirani. Naši inženjeri su pozvani samo kada su radovi završeni i tom prilikom su izrazili nezadovoljstvo urađenim poslom, a oni nisu bili uključeni u ove radove. Nedostaci su bili u asfaltiranju i postavljanju gume oko šina. Investitor i nadzorni odbor bilo je Ministarstvo saobraćaja KS – kazao je Senad Mujagić, v. d. direkotora GRAS-a.
Vrijednost ovog projekta iznosila je oko 600 hiljada maraka, a novac je osiguran kreditnim aranžmanom sa Razvojnom bankom Federacije BiH.