{$galerijaFotografija}
Kada će krenuti tramvaji broj jedan na relaciji Željeznička stanica – Baščaršija i tramvaj broj četiri na liniji Ilidža - Željeznička stanica, to niko ne zna.
Ne zna se ni kada će biti u funkciji tramvaj broj šest na skretanju na Skenderiji. Odavno više niko i ne spominje kada će biti u funkciji tramvajska okretnica u Nedžarićima koja je izgrađena prošle godine. Ne zna se ni kada će biti u funkciji okretnica za tramvaj broj dva na Čengić Vili.
Iz Ministarstva za saobraćaj Kantona Sarajevo ne odgovaraju na naše upite. Šutnja je i u GRAS-u koji također ne odgovara na naša pitanja.
Radovi na rekonstrukciji tramvajske pruge na prvoj dionici od Ilidže do Čengić Vile u Sarajevu započeli su krajem augusta 2021. godine, a rok za završetak radova bio je dvije godine kompletnog projekta od Ilidže do Željezničke stanice. Rekonstrukcija druge dionice tramvajske pruge od Čengić Vile do Željezničke stanice počela je u septembru 2022. godine i rok za završetak je bio kraj augusta ove 2023. godine.
Kantonalni ministar saobraćaja Adnan Šteta nakon noćnih proba 3. septembra pustio je u promet tramvajsku liniju broj tri od Ilidže do Baščaršije, bez skretanja prema Željezničkoj stanici i okretaljke na Skenderiji.
Rekonstrukcija tramvajske pruge od Ilidže do Željezničke stanice košta više od 40 miliona maraka, a novac je osiguran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj.