open-navfaktor-logo
search
Veliko kašnjenje
Niko ne zna kada će proraditi tramvaji do Željezničke stanice u Sarajevu
Nakon rekonstrukcije pruge od Čengić Vile do Marijinog Dvora, prvi tramvaj od Ilidže prema Baščaršiji prošao je 3. septembra, ali bez skretanja prema Željezničkoj stanici iz pravca Ilidže i Baščaršije.
01.10.2023. u 07:54
get url
text
Željeznička stanica
Željeznička stanica

{$galerijaFotografija}

Kada će krenuti tramvaji broj jedan na relaciji Željeznička stanica – Baščaršija i tramvaj broj četiri na liniji Ilidža - Željeznička stanica, to niko ne zna.

Ne zna se ni kada će biti u funkciji tramvaj broj šest na skretanju na Skenderiji. Odavno više niko i ne spominje kada će biti u funkciji tramvajska okretnica u Nedžarićima koja je izgrađena prošle godine. Ne zna se ni kada će biti u funkciji okretnica za tramvaj broj dva na Čengić Vili.

Iz Ministarstva za saobraćaj Kantona Sarajevo ne odgovaraju na naše upite. Šutnja je i u GRAS-u koji također ne odgovara na naša pitanja.

Radovi na rekonstrukciji tramvajske pruge na prvoj dionici od Ilidže do Čengić Vile u Sarajevu započeli su krajem augusta 2021. godine, a rok za završetak radova bio je dvije godine kompletnog projekta od Ilidže do Željezničke stanice. Rekonstrukcija druge dionice tramvajske pruge od Čengić Vile do Željezničke stanice počela je u septembru 2022. godine i rok za završetak je bio kraj augusta ove 2023. godine.

Kantonalni ministar saobraćaja Adnan Šteta nakon noćnih proba 3. septembra pustio je u promet tramvajsku liniju broj tri od Ilidže do Baščaršije, bez skretanja prema Željezničkoj stanici i okretaljke na Skenderiji.

Rekonstrukcija tramvajske pruge od Ilidže do Željezničke stanice košta više od 40 miliona maraka, a novac je osiguran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj.

IMG_20230918_102636.jpg
1 od 9
left-arrowright-arrow
2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.