open-navfaktor-logo
search
Sami "ganjaju" termin
Elektronsko naručivanje važi za KS, ali kako pacijenti iz drugih kantona dolaze u KCUS
Klinički centar Univerziteta u Sarajevu (KCUS) prošle godine predstavio je nove usluge ove zdravstvene ustanove u vezi sa informatizacijom i modernizacijom sistema naručivanja pacijenata kroz program e-Narudžbe Zavoda zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo.
26.01.2024. u 08:02
get url
text

Vršilac dužnosti direktora KCUS-a, prim. dr. Alen Pilav, tada je kazao kako će se time olakšati naručivanje pacijenata na specijalističke i subspecijalističke preglede.

 VEZANI TEKST - Pilav i Hasanović o novom naručivanju u KCUS-u koje (ne)će smanjiti liste čekanja, liječenje i kod privatnika...

S obzirom da je elektronsko naručivanje pacijenata zaživilo samo u KS, postavlja se pitanje - kako će se pacijenti iz drugih kantona u Federaciji BiH, poput Unsko-sanskog kantona (USK), Bosansko-podrinjskog kantona (BPK) Goražde, Zeničko-dobojskog kantona (ZDK), te još nekih kantona, čiji se pacijenti liječe u KCUS-u, naručivati na preglede?

Pojašnjenje smo pismenim putem zatražili od Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu. U odgovoru sa KCUS-a navode "da je za sada ova usluga dostupna za pacijente iz Kantona Sarajevo, ali da se nadaju da će se saradnja uspostaviti i sa drugim kantonima".

Enesa Hrustanović iz Zavoda zdravstvenog osiguranja USK, kazala nam je da osiguranici, kojima iz nekog razloga u ustanovama na području tog kantona ne može biti pružena adekvatna zdravstvena usluga, upućuju na komisiju Zavoda, te ako dobiju odobrenje, sami se naručuju na pregled u KCUS.

 VEZANI TEKST - Razočarani u nova pravila: Sa KCUS-a vraćaju pacijente naručene na preglede, šalju ih ponovo u dom zdravlja

- Pacijenti koji ne mogu dobiti adekvatnu medicinsku uslugu u bolnicama u USK, upućuju se na komisiju, koja je pri kantonalnom zavodu zdravstvenog osiguranja, te ako prođu, sami "ganjaju" termin pregleda ili neke druge zdravstvene usluge u KCUS-u. Pretpostavljam da je procedura ista i u drugim kantonima - pojasnila je Hrustanović.

Dodaje da su do sada imali situacija da je njihov pacijent vraćen sa KCUS-a.

- Rekla bih da je do dobre volje službenika u Sarajevu, odnosno na KCUS-u hoće li problem koji je iskrsnuo riješiti putem telefona ili će vratiti pacijenta kući. Mi na to ne možemo utjecati ako nas ne nazovu, ako nazovu, rješavamo ga odmah. Bili smo u situaciji da šaljemo putem faksa, emaila, brzom poštom kako bismo riješili neki problem - kazala je Hrustanović.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.