Tako se bar može zaključiti uvidom u internet-stranicu FSBiH, odnosno na reklamnom baneru, gdje je predstavljena lopta za predstojeću sezonu.
- Oficijelna lopta BH Telekom Premijer lige BiH za sezonu 2020/21 - piše na baneru koji vodi na Select, danskog proizvođača lopti.
Da li je u pitanju greška administracije Saveza koja se bavi internet-stranicom (što ne bi bilo prvi put), ili će BH Telecom ostati sponzor bh. elite u FSBiH, nismo mogli dobiti potvrdu.
Nezvanično saznajemo da su na adresu FSBiH stigle tri ponude - BH Telecom, m:tel i United Media i to nakon produženog roka za dostavljanje ponuda za ugovor u vezi sa sponzorskim praćenjem Premijer lige BiH i reprezentativnih selekcija naše zemlje.
Izvršni odbor FSBiH 30. juna oformio je komisiju u kojoj će između ostalih biti Adnan Džemidžić, generalni sekretar, i Ivan Beus, potpredsjednik Saveza. Oni će biti zaduženi da pregledaju sve ponude i da Izvršnom odboru predlože najpovoljniju za potpisivanje ugovora.
Sponzorski aranžman sa FSBiH za Premijer ligu BiH (od 1. jula 2020. do 30. juna 2023. godine), mušku A i mladu reprezentativnu selekciju (od 1. januara 2021. do 31. decembra 2023. godine) potrebno je potpisati do kraja mjeseca, s obzirom na to da 1. augusta počinje Premijer liga BiH.
Ili je ugovor, kako se može vidjeti, već potpisan pa je dalje priča o tome suvišna...
Treba napomenuti da je ugovor FSBiH i BH Telecoma koji je jednim dijelom istekao (istekao je ovaj dio o PLBiH, a dio oko reprezentacije važi do 31. decembra 2020. godine) iznosio 5,05 miliona KM (bez PDV-a), a Vlada FBiH odobrila ga je u julu 2017. godine.