open-navfaktor-logo
search
Zbog koronavirusa
Obustavljeno prvenstvo u Švicarskoj: Koliko novca bi klubovi izgubili zbog igranja pred praznim tribinama?
Rukovodstvo Švicarske fudbalske lige (SFL) odlučilo je zaustaviti takmičnje u dva najjača fudbalska ranga u ovoj alpskoj zemlji, što je direktna posljedica epidemije koronavirusa.
05.03.2020. u 13:18
get url
text

Prema posljednjoj odluci SFL-a prvenstvo je obustavljeno do 23. marta, jer je tamošnje vlasti u prošli petak zabranile održavanje svih događaja na koje bi moglo doći više od 1.000 osoba sve do 15. marta.

Klubovi su odbili igrati bez publike, a istraživanje portala Blick.ch pokazuje i zašto su to učinili.

Švicarski timovi, kako navodi poznati portal, ne finansiraju se od TV prava, poput onih u najjačim evropskim ligama, već dobar bio prihoda ostvaruju kroz prodaju ulaznica, a riječ je od 20 do 40% ukupnog godišnjeg prihoda.

U narednom kolu Thun je trebao ugostiti Young Boyse.

VEZANI TEKST - U Švicarskoj nisu željeli igrati bez publike, prvenstvo prekinuto

- Riječ je o utakmici koja donos najbolju zaradu. Ako bi se igrala pred praznim stadionom ostali bi bez 70.000 franaka (128.000 KM) - objasnio je predsjednik Thhunsa Markus Lüthi.

Blick navodi da bi recimo Luzern od igranje pred praznim stadionom ostao bez 150.000 franaka (275.000 KM), a tu je još i dodatnih 100.000 franaka od navijača koji su kupili sezonske ulaznice.

Young Boysi, aktuelni prvaci Švicarske, u slučaju utamice pred praznim stadionom ostali bi bez 800.000 franaka (1,45 miliona KM), dok bi tim našeg Ermedina Demirovića i trenutni lider švicarskog šampionata St. Gallen u slučaju istog scenarija ostao bez 250.000 franaka, a FC Zürich bez 200.000 franaka.

Najveći finansijski gubitak zbog koronavirusa prijeti Baselu. S obzirom na to da se sezonske ulaznice ne odnose na mečeve Evropdske lige, švicarski velikan bi mogao ostati čak bez 1,5 miliona ukoliko bi recimo meč protiv Eintracht Frankurta odigrao bez prisustva publike.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.