Nakon neuspjelog videosastanka od prije tri dana, koji uobičajeno Fudbalski savez Bosne i Hercegovine organizuje sa klubovima učesnicima elitnog domaćeg takmičenja, uoči svake takmičarske sezone, danas je održan sastanak sa ciljem poboljšanja saradnje na polju marketinga i komunikacija.

- U ovom susretu sa predstavnicima klubova u prostorijama NS/FS BiH u Sarajevu, Služba marketinga i komunikacija predstavila je marketinško-sponzorski plan te objasnila na koji način treba da se realizuju odrednice iz sponzorskog ugovora koji je Savez potpisao sa kompanijom m:tel.

VEZANI TEKST - Sarajevo, Željo, Velež, Sloboda i Tuzla City bojkotuju Fudbalski savez BiH?

Na sastanku nije bilo predstavnika Sarajeva, Željezničara, Veleža i Tuzla Cityja. Za razliku od prethodnog sastanka, danas se pojavio predstavnik Slobode.

- FSBiH se iskreno zahvaljuje predstavnicima HŠK Zrinjski, NK Široki Brijeg, FK Leotar, FK Rudar Prijedor, HŠK Posušje , FK Borac, FK Radnik te FK Sloboda koji su danas došli na sastanak. Današnji izostanak predstavnika četiri kluba je neshvatljiv sa aspekta značaja tema o kojima se razgovaralo. Očigledno da ovim klubovima ne znači puno ni to što su u protekloj sezoni iz nagradnog fonda dobili tri puta više sredstava nego prethodnih godina, što praktično Savez plaća troškove svim službenim licima te što će u ovoj takmičarskoj sezoni uvođenjem led reklama klubovi imati mogućnost da ostvare i dodatne prihode - saopćeno je iz krovne kuće bh. fudbala.

- Bez otvorene i kontinuirane komunikacije nema uspješnog prevazilaženja problema ni napretka bh fudbala a sudeći po komentarima učesnika ovaj sastanak je bio pragmatičan i dobro pripremljen - dodali su iz Saveza.