Fitness trener Ensar Čolpa: Do savršene linije ne može se preko noći

Objavljeno: 27.02.18 u 21:22

Mladi fitness trener Ensar Čolpa koji se trenutno priprema za svoj prvi takmičarski nastup na državnom bodybuilding takmičenju u Bihaću, dok redovno trenira, podijelio je sa nama nekoliko savjeta za održavanje vitke linije.

Čolpa ističe da rezultati nikako ne dolaze preko noći, te da svi oni koji žele biti u dobroj formi i skinuti višak masnih naslaga moraju biti uporni i redovno se pridržavati pravila zdrave prehrane, te baviti se nekom fizičkom aktivnošću.

S obzirom na to da se bliži ljeto, mnogi bi željeli dovesti liniju u red i skinuti višak kilograma. Koji su vaši savjeti, koji je najbolji način zatezanja tijela i gubitka masnih naslaga?

Pravilna ishrana i redovan trening su jedino rješenje za ostvarenje cilja. Savjet za čitaoce jeste da vode brigu o svome zdravlju, a samim time će poboljšati i izgled. Ništa ne dolazi preko noći, potrebna je posvećenost i mnogo truda.

Mnogi se odlučuju za različite vrste dijeta, na kojima se strogo odriču određenih namirnica. Međutim, čim prestanu sa dijetom, kilogrami im se vrate. Šta njima savjetujete i da li su dijete uopće zdrave za organizam?

Problem vraćanja kilograma uslijed prevelikih restrikcija nutrijenata u režimu ishrane dovodi do naglog mršanja, iscrpljivanja organizma i zbog šoka koje tijelo doživi, kilogrami se naglo vraćaju jer tijelo ne želi da ostane u tom stanju. Tako da pristup dijeti treba biti umjeren i dobro isplaniran. Nikako ne preporučujem stroge dijete koje vode ka izgladnjavanju.

Koliko je važna ishrana, a koliko vježba kada je u pitanju zatezanje tijela?

Tjelovježba i pravilno balansirana prehrana jednako doprinose u ostvarenju željenog cilja, tako da savjetujem obje komponente da budu zadovoljene kroz čitav proces.

Koliko puta sedmično preporučujete bavljenje nekom fizičkom aktivnošću?

Na osnovu  od stanja u kojem se individua nalazi pravi se sedmični plan treninga, za početnike tri treninga sedmično su poželjna, dok utreniranirane osobe trebaju imati fizičku aktivnost pet do šest puta sedmično.  S tim da veliku ulogu pravi vrsta fizičke aktivnosti, moramo razlikovati aerobnu i anaerobnu.