Nikad nije bolje vrijeme za usvajanje novih zdravih navika. Promjena prehrane može značajno ojačati vaš imunitet ako znate koje namirnice uklopiti u svakodnevni jelovnik.

Zdrava prehrana obogatit će vas svim nutrijentima, a da bi metabolizam ispravno funkcionirao, dobro je uklopiti i tjelovježbu.

Ako želite smanjiti mogućnost da se u sezoni prehlada zarazite virusom, obogatite svoj meni ovim supernamirnicama.

Kurkuma

Kurkuma sadrži snažne antioksidante i protuupalna svojstva. Međutim, također je poznata i po antigljivičnom, antibakterijskom i antivirusnom djelovanju.

Đumbir

Đumbir je prepun stotina fitokemikalija uključujući beta-karoten, kapsaicin, kofeinsku kiselinu, kurkumin i salicilate, a djeluje zaštitno protiv stresa i pada funkcije mozga.

Citrusi

Limun, naranče ili grejp, šta god odabrali - nećete pogriješiti. Citrusi obiluju vitaminom C, a za potrebnu dozu vlakana najbolje je pojesti cijelu voćku. Jedna naranča srednje veličine osigurava oko 70 mg vitamina C, a grejp oko 90 mg.

Bijeli luk

Za bijeli luk je dobro poznato da ima snažna antibakterijska i antiparazitska svojstva te da jača imunološki sistem.

Avokado

Avokado pruža gotovo 20 esencijalnih hranjivih tvari, uključujući vlakna, folnu kiselinu, vitamine B, kalij i vitamin E.

Tamna čokolada

Tamna čokolada sadrži fitonutrijente koji se nazivaju flavonoidi, a to su biljne hemikalije koje djeluju kao antioksidansi i važni su u prevenciji raka, zdravlju srca i gubitku tjelesne težine. Biljka kakaa, od koje se dobiva čokolada, sadrži spoj zvan teobromin, koji može pomoći u smanjenju upala i potencijalno sniziti krvni pritisak.