Najveća greška mršavljenja je započinjanje dana na krivi način, otkriva dr. Susan Peirce Thompson, predsjednica "Instituta za održivo mršavljenje". Upravo je zato važno izbjegavati ove navike.

1. Prespavate alarm

Čuli ste alarm ali niste ustali na vrijeme? Poznato je da nedostatak sna podiže razine kortizola u organizmu, zbog čega nam se povećava apetit. Studija u časopisu "PLOS One" otkrila je da negativan utjecaj na težinu ima i pretjerani noćni odmor. Pokazalo se da osobe koje spavaju više od 10 sati imaju viši indeks tjelesne mase od onih koji to čine do 7 do 9 sati tokom noći.

2. Ne pospremate krevet

Istraživanje američkog "National Sleep Foundationa" otkrilo je da osobe koje svakoga jutra slažu krevet imaju 19 posto više šansi da će se dobro naspavati tokom noći u odnosu na one koji to ne čine. Osobe koje su se naspavale nemaju potrebu za slatkim i kaloričnim izvorima energije tijekom dana, što pozitivno utječe na figuru i održavanje tjelesne mase.

Možda će se na prvu činiti smiješno, ali autor knjige "Moć navike" (The Power of Habit) Charles Duhigg tvrdi da osobe koje spremaju krevet pokazuju i neke druge pohvalne navike - sklonije su spakovati zdravi obrok za posao, a pokazale su se i boljima u raspoređivanju kućnog budžeta.

3. Spremate se za posao u mraku

Imate li navučene zavjese nakon buđenja, propuštate pozitivne efekte koje sunce ima na ljudsko tijelo. Istraživanje objavljeno u časopisu "PLOS One" pokazalo je da ljudi koji se ujutro izlažu sunčevim zrakama imaju niži indeks tjelesne mase od osoba koja to ne čine, bez obzira na to što jeli. Istraživanje sugerira da je dovoljno na dnevnom sunčevu svjetlu provesti 20 do 30 minuta da biste uživali u tom pozitivnom efektu.

4. Ne vagate se

Istraživači Univerziteta u Cornellu proučavali su navike 162 pretile žene i muškarca tokom dvije godine. Analiza je pokazala da su u gubitku kilograma bile uspješnije osobe koje su se vagale svakog jutra jer su tako kontrolirale unos hrane ostatak dana. Istraživanje je pokazalo i da je najbolje vagati se odmah nakon buđenja jer je tada težina najniža u danu.

5. Preskačete doručak

Osobe koje započinju dan uravnoteženim obrokom od 600 kalorija imaju manje šansi da pate od naglih napada gladi nego one koje za doručak pojedu oko 300 kalorija nemasnih proteina i ugljikohidrata. Do te spoznaje došli su istraživači sa Univerziteta u Tel Avivu, koji su otkrili i da se lakše pridržavati kalorijskih ograničenja u danu ako jutro započnete s pravim doručkom.