- Zbog toga sam prije nekoliko dana i uputio pitanje ka ministru prometa i komunikacija Bosne i Hercegovine Edinu Forti u vezi sa primarnim radarom i sekundarnim radarom u BiH, te kontrolu zračnog prostora BiH.
Prema nezvaničnim informacijama, u proteklom periodu letjelice u vlasništvu Zrakoplovnog servisa manjeg bh. entiteta i letjelice registrovane u registru zrakoplova Republike Srbije slijetale su u više navrata na područje BiH izbjegavajući prethodno da slete na jedan od međunarodnih aerodroma u BiH, kako je predviđeno zakonima BiH.
Time su smišljeno izbjegavale i carinsku i graničnu kontrolu BiH. Na nadležnim organima BiH je da utvrde koga i šta su prevozile navedene letjelice - navodi Smajić.
Podsjeća da (ne)brigu o suverenitetu i zračnom prostoru BiH vode kadrovi HDZ-a i SNSD-a rukovodeći institucijama nadležnim za civilno zrakoplovstvo u BiH (BHANSA i BHDCA).
- Moje pitanje je koje mjere i aktivnosti je poduzeo ministar prometa i komunukacija BiH (Edin Forto) da bi spriječio povlačenje primarnog radara Sarajevo iz operativne upotrebe i omogućio funkcionisanje primarnog i sekundarnog radara lociranog radara na Međunarodnom aerodromu Sarajevo i time zaštitio suverenitet zračnog prostora Bosne i Hercegovine.
Postupajući po zahtjevu Agencije za pružanje usluga u zračnom prometu BiH koju zastupa Davorin Primorac, generalni direktor Direkcije za civilno zrakoplovstvo BiH Čedomir Šušnjar, donio je reješenje o povlačenju primarnog radara lociranog na Međunarodnom aerodromu Sarajevo iz operativne upotrebe - rekao je, između ostalog, Smajić na sjednici Doma naroda Parlamenta BiH.