- Nažalost rade šta hoće, nema niko da im kaže "stanite ne može to tako". Šta je meni zasmetalo, ja sam tu informaciju vidjela iz medija. Znači ja kao delegatkinja u Domu naroda Parlamenta Federacije BiH, bivša premijerka Bosansko-podrinjskog kantona ne znam za ove aktivnosti, niti je bilo ko iz mog kantona rekao o čemu se radi - govori za Faktor Obuća.
VEZANI TEKST - Obuća: Oktroisana Vlada FBiH otima od Goražda, daje HDZ-u
Dodaje kako će na Domu naroda zatražiti pojašnjenje.
- Javnost treba da zna da ukoliko je raspisan tender na jedan iznos, bez obzira na to da li se radi o 100 KM promijenjenog iznosa, on više nije validan. Može se dovesti u pitanje validnost samog tendera, a prema informacijama koje imam za 10 dana treba da istekne rok za dostavu ponuda. Znači može se i to dovesti u pitanje, ako bi se ponovo tenderisalo, izvođači čekaju na plaće, tu je problem - govori Obuća.
Kaže da još nije dobila odgovor na pitanje kako je izgubljeno više od 8,5 miliona KM investicija za Bosansko-podrinjski kanton.
- Čekali smo dugo na tunel Hranjen i počelo je, ide sporo, ali smo se ponadali da će se ispoštovati dogovori koji su bili postignuti sa Elmedinom Voloderom, tadašnjim direktorom Autocesta FBiH jer je u njegovom mandatu sve osigurano, napravljen tender i neke finansijske pretpostavke. Treća stvar koju planiram uraditi, jeste i da se na nivou kantona uspostavi neka kritična masa koja će kritikovati, a ne samo klimati glavom zato što je ista Vlada i u kantonu i na federalnom nivou - govori Obuća.
Objašnjava da je plan Autocesta 58 miliona KM za tunel Hranjen a 10 miliona KM za brzu cestu u Hercegovini, a odlukom se preinačuje za brzu cestu Mostar-Široki Brijeg 13,5 miliona KM a za Tunel Hranjen 43,1 milion KM.
- Nadam se da će se ministrica Katić udostojiti i doći sutra na sjednicu pošto oni ignorišu zakonodavni organ vlasti, pa ću postaviti pitanje u vezi sa tom odlukom. Ako nije tačno, da su opredijeljeni da se gradi tunel Hranjen, da objasne kako je moguće da u javnost izlaze različiti dokumenti - govori Obuća.