open-navfaktor-logo
search
Federacija BiH
Nakon pompezne najave: Zašto trgovci kasne sa zaključavanjem cijena, šta kaže ministar Hasičević
U Federaciji Bosne i Hercegovine od 15. decembra u tržnim centrima i nekim manjim prodavnicama traje akcija "Zaključavamo cijene" 40 prehrambenih i higijenskih proizvoda.
20.12.2023. u 10:41
get url
text

VEZANI TEKST - Vlast u FBiH brine o građanima na način da trgovcima ostavlja na volju da sami odlučuju hoće li dati popuste!?

Prošlo je pet dana od početka ove akcije, a u trgovačkim lancima još nisu postavljeni plakati na ulaznim vratima sa slikama i cijenama artikala čija će cijena biti zamrznuta naredna tri mjeseca, odnosno do 15. marta 2024. godine.

Akciju provode Ministarstvo trgovine FBiH i trgovački lanci i proizvođači, a građani se žale da u trgovačkim lancima još nemaju istaknutih podataka koje su cijene proizvoda zamrznute.

- Tržni centri imaju tehničkih problema i razgovarao sam s nekim od njih i kazali su da će danas (20. decembra) sve biti urađeno kako je ranije dogovoreno. U pitanju je 1.200 prodajnih objekata u trgovačkim centrima, treba polijepiti cijene na artikle i uraditi grafički dizajn za te proizvode. Svim trgovačkim lancima uputio sam dopis jučer i oni će danas odmah reagovati i rekli su da će svi artikli biti izloženi na panou pred vratima prodavnica – izjavio je za Faktor Amir Hasičević, federalni ministar trgovine.

Merima Maslo, pomoćnica federalnog ministra trgovine, rekla je ranije na press konferenciji da je cilj bio osmisliti projekat u kome će svi dobrovoljno učestvovati.

- Projekat obuhvata 40 proizvoda, od kojih su 12 higijenski, sve ostalo su prehrambeni proizvodi. Na web stranici Ministarstva nalazi se javni poziv za dobrovoljno učešće u projektu "Zaključavamo cijene". Tu se mogu dobiti sve informacije i koji su koraci ako želite učestvovati u projektu. Spisak proizvoda sadrži 40 artikala gdje se nalaze razni brendovi. Naziv brenda proizvoda može se mijenjati, ali cijena ne može u naredna tri mjeseca. Pored svakog proizvoda stajat će stara i nova zaključana cijena, a trgovci su obavezni da na vidnom mjestu, pri ulazu u objekat, imaju taj plakat na kojem će biti fotografija konkretnog proizvoda, njegova ranija i zaključana cijena, te logo projekta - kazala je Maslo.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.