Rebranding bi mogao biti dio napora da se popravi reputacija Facebooka, koja je poljuljana s mnogo PR problema, od širenja lažnih inormacija, propusta u ispravkama sadržaja, do negativnog utjecaja na mentalno zdravlje korisnika, piše CNN.
Mark Zuckerberg je vijest saopćio na virtualnoj konferenciji Facebook Connect, što je u skladu s rastućim fokusom na metavrzumom, koji se odnosi na napore da se kombinuju tehnologije virtuelne i proširene stvarnosti u novom online carstvu.
- Puno sam razmišljao o našem identitetu dok započinjemo sljedeće poglavlje. Facebook je jedan od najčešće korištenih proizvoda u historiji svijeta. To je kultni brend društvenih mreža, ali sve više ne predstavlja sve ono što mi radimo - rekao je Zuckerberg.
Vide nas kao kompaniju društvenih mreža, istakao je, ali je u našem DNA to što smo kompanija koja pravi tehnologije za povezivanje ljudi.
- Metavrzum je naredna granica kao što je društveno umrežavanje bilo kad smo počinjali - zaključio je osnivač Facebooka.