Bez obzira na velike izazove zbog nedostatka sniježnih padavina ponosni smo na postignute rezultate koji su isključivi rezultat timskog rada i posvećenosti uposlenika naše kompanije. Ovim putem želimo obavijestiti javnost i građane o do sada implementiranim aktivnostima i rezultatima ZOI'84 u 2019/2020 sezoni, navode na početku saopćenja.
U saopćenju opisuju "rekordne rezultate" bez konkretnih informacija. Navodi se i da su izmirili porezni dug, bez navođenja iznosa. Uspjehom smatraju i kreiranje stranica na društvenim mrežama. Jednu od njih kreirali su 4. decembra. Podsjećanja radi, ZOI'84 ima Facebook stranicu od 2015. godine, pa ubrajanje takvih poteza u uspjehe 2020. godine je u najmanju ruku - bizarno.
-Zaključno s krajem januara prihod od prodaje ski-karata je narastao za 20 posto u odnosu na prošlu godinu u kojoj je sezona počela 13 dana ranije i koja je obilovala sniježnim padavinama. Utrostručili smo prodaju sezonskih ski-karata, a prihodi od noćnog skijanja su četiri puta veći u odnosu na prošlu godinu i za tri puta su premašili prihode noćnog skijanja cijele prošle sezone - stoji u saopćenju u kojem nema konkretnih iznosa prihoda i boraja prodatih karata.
VEZANI TEKST - Fešta na Bjelašnici koštala je 120.000 KM, iznos plaćen Kamarad produkciji iz Beograda
Za razliku od prethodnih sezona, tvrdi ZOI, sponzori i marketinški partneri se sami javljaju i učestvuju u marketinškim aktivnostima.
-Maksimalno smo iskoristili potencijale za vještačko osniježenje. Radimo s oskudnim resursima i sa samo 33 topa smo osigurali uvjete za skijanje, a samo za osniježavanje jedne staze nam trebaju 72 topa. Od većih investicija u ovoj sezoni uspješno smo realizovali osvjetljenje staze K1 "kolijevka" tako da naši skijaši uz BX uživaju u skijanju na dva odlično uređene i osvjetljene staze. Realizovali smo projekat izrade prve plave staze kojom povezujemo međustanicu s postojećom plavom stazom i osiguravamo skijanje s šestosjednom žičarom i za početnike.
Dinamika isplate plaća je uredna, isplatili smo i zaostali dug prema Poreznoj upravi. Digitalizirali smo naplatu i radimo na optimizaciji poslovnih procesa. U februaru s našim partnerima organizujemo čak sedam skijaških utrka.
Kako bismo poboljšali svakodnevnu komunikaciju, kreirali smo stranice na društvenim mrežama instagram i facebook @skibjelasnica putem kojih posjetioci svaki dan mogu pratiti stanje na ski-stazama i podijeliti svoje utiske, prijedloge i komentare koje menadžment firme razmatra kako bismo unaprijedili nivo usluge prema našim korisnicima - navodi se u saopćenju.