- Iako je prema ugovoru rok za završetak radova kraj maja 2022. godine, do toga evidentno neće doći zbog kašnjenja koja su djelimično izazvana problemima u vezi koronavirusom, djelimično manjkom resursa na tržistu i lančanim poskupljenjem građevinskog materijala i usluga, pa se okončanje radova planira za polovinu augusta 2022. godine - rekao je Jasmin Bučo, jedan od direktora bh. kompanije Euro-Asfalt.
Diskutovalo se o statusu i neophodnim koracima za dodatno intenziviranje radova na navedenoj dionici kako bi se ubrzalo evidentno kašnjenje i ispoštovao rok za završetak radova.
- Nalazimo se u završnoj fazi radova koji zahtijevaju maksimalan angažman svih učesnika, kako nas iz Autoceste tako i izvođača radova, svih podizvođača i dobavljača materijala. Naš zahtjev kao investitora jeste da se zacrtani rokovi moraju ispoštovati uz napomenu da se sva opravdana produženja moraju detaljno obrazložiti i dokumentovati, te da se sav posao treba uradi kvalitetno poštujući propisane zahtjeve za kvalitet izvedenih radova - naglasio je direktor JP Autoceste FBiH Elmedin Voloder.
Na stabilizaciju stanja u oblasti građevinarstva značajnije mogu utjecati samo povećan opseg gradnje i pokretanje velikih infrastrukturnih projekata u BiH kakvi su izgradnja autocesta i brzih cesta.
- Vlada Federacije BiH snažno i odlučno podržava razvojne projekte i novi menedžment Autocesta. Imamo razumijevanje za trenutnu situaciju, tu smo da zajedno pronađemo najoptimalniji način kako bismo ublažili posljedice povećanja cijena te pozitivno završili započeti projekat - istaknuo je Fadil Novalić.
Ukupna dužina dionice Tarčin - Ivan iznosi 6,9 kilometara, a vrijednost investicije je 250 miliona 731.165 KM bez PDV-a. Na ovu dionicu se privremeno gradi spojna cesta, a koja će osigurati komunikaciju između magistralne ceste M17 za pravac prema Konjicu i autoceste A1 Sarajevo - Mostar, navodi se u saopćenju Autocesta FBiH.