Zašto je oduzeta dozvola Radiju Kameleon: Batko lažno prijavljen RAK-u

objavljeno: 06.02.2018. u 21:19

Nevladina organizacija Otvorena mreža, na čijem je čelu Almir Čehajić - Batko, odnosno City – Otvorena mreža, kako je navedeno u službenim dokumentima koje je razmatrala Regulatorna agencija za komunikacije BiH, neće više na prostoru Sarajeva i Zenice emitovati svoj program putem frekvencije koja je, prema dozvoli, dodijeljena Radio Kameleonu Sarajevo, pojašnjeno nam je iz RAK-a.

Naime, RAK je donio niz odluka o kažnjavanju medija, među kojima je i ona koja se odnosi na oduzimanje programskih i tehničkih uslova za Radio Kameleon Sarajevo.

U rješenju o oduzimanju dozvole obrazloženo je kako je Radio Kameleon iz Tuzle obavijestio RAK da City-Otvorena mreža neovlašteno koristi njihovu frekvenciju za područje Sarajeva i Zenice. U toku istrage RAK je ustanovio da su Radio Kameleon i City-Otvorena mreža sklopili predugovor i ugovor o prodaji udjela u vlasništvu, odnosno da je Radio Kameleon neovlašteno prenio pravo korištenja signala na City-Otvorena mreža.

- Na osnovu navedenog zaključeno je da je Radio Kameleon time prenio pravo korištenja frekvencije 101.20 MHz na "City Otvorena mreža" d.o.o. bez odgovarajuće saglasnosti Agencije, da je ovo trajalo duži vremenski period tokom kojeg je Radio Kameleon namjerno zadržavao informacije, a da je pri prijavi navodne neovlaštene uzurpacije frekvencije, Agenciji pružio lažne informacije, sve sa ciljem da Agenciju pogrešno navede – stoji u obrazloženju odluke o oduzimanju dozvole za emitovanje programa Radio Kamaleon Sarajevo za područje Sarajeva i Zenice.

Zbog toga je RAK donio odluku o oduzimanju frekvencija od Radija Kameleon Sarajevo, čime će prestati i emitovanje programa radija City-Otvorena mreža. Ove frekvencije će, kako nam je rečeno iz RAK-a, biti putem tendera ponuđene novom korisniku ili korisnicima.

Osim toga, RAK je Radiju Kameleon oduzeo i dozvolu za emitovanje programa za prostor Maglaja. U toku istrage ustanovljeno je da je, prema izdatoj dozvoli, putem predajnika za područje Maglaja trebao biti emitovan program Radija Kameleon Sarajevo. Umjesto toga emitovan je program Radija Kameleon iz Tuzle.

Iako se radi o radio stanicama koje su dijelovi iste firme, njihovi programi se razlikuju, a prema dozvoli u Maglaju se trebao emitovati sarajevski, a ne tuzlanski program.