- Kanton Sarajevo je već dugo vremena kuća bez domaćina. Kako "nadležni" godinama nisu našli rješenje za podvožnjak u Buča Potoku, tako ni mediji ne uspijevaju pronaći "nadležne", pa ne znaju da je VI transverzala nadležnost KS, kao i sve transverzale u kantonu. To što je Općina prije nekoliko godina pokušala pomoći da se problem riješi ne mijenja stvari – oglasio se Efendić na Facebooku nakon brojnih žalbi građana jer podvožnjak se nalazi na teritoriji Općine Novi Grad.
I opet su ga građani prozvali u komentarima na post, podsjetivši ga na fotografiju koju je objavio 2016. godine i napisao da je posao završen, te podvožnjak ponovo u funkciji.
Općina Novi Grad 2016. godine pokušala je sama riješiti ovaj problem i finansirala je ugradnju pumpe za odvod vode ispod podvožnjaka. To ističe i načelnik Efendić i dodaje da Vlada KS nije učinila ništa da se problem u potpunosti riješi jer i dalje dolazi do poplava prilikom jačeg ljetnog pljuska.
- Direkcija za ceste KS ima ugovor sa nekom firmom koja bi trebala da održava i servisira pumpu - kaže Efendić, ali očito to nije urađeno.
Podvožnjak u Buča Potoku je noćna mora za pješake i vozače koji moraju proći tim putem kada kiša pada, a nadležni nisu čak postavili ni tablu sa upozorenjem da pješaci i vozači izbjegavaju kretanje ispod podvožnjak kada pada kiša.
Tako je bilo i sinoć i dva automobila su završila pod vodom na ovom mjestu.
- Neka plate ljude koji znaju. To je moj odgovor kako da se riješi pitanje podvožnjaka. Kada se modernizovala saobraćajnica, kružni tok se pravio na usponu, a ne može se tu praviti. Onaj ko je pravio, odobrio, primio i pustio u promet trebao je shvatiti da će ondje stalno biti vode, zato što su se dodatno povećale površine i jer odvod nije adekvatno urađen. Trebalo je rekonstruisati podvožnjak i nabaviti adekvatne pumpe za vodu. To je trebao uraditi čovjek koji zna i sve bi to bilo divno i krasno. To nije jedina lokacija na kojoj ljude zarobljava voda - izjavio je ranije za Faktor Osman Lindov, profesor na Fakultetu za saobraćaj i komunikacije Univerziteta u Sarajevu.
On je tada istakao da se problem može riješiti uz pomoć ljudi koji znaju, ali da se uvijek ide na opciju da je najjeftinija cijena najbolje rješenje.
- Najčešće nas dođe skuplja pita nego tepsija. Sada se mora rekonstruisati i u tom slučaju cijeli projekat će biti 30 do 40 posto skuplji. To stalno, nažalost, radimo, ne samo na toj, već na većini lokacija koje su trenutno u izgradnji. Računajući da jeftinije prođemo, radimo sa lošim inženjerima i projektantima koji tako to podržavaju sa lošim komisijama za tehnički prijem, koje će potpisati sve iako je nakaradno napravljeno. To radimo iz neznanja i gluposti, nažalost, da nam se smiju ljudi šta radimo - kaže Lindov.