Odluka će se primjenjivati od 17. marta do 3. aprila 2020. godine. Ograničenja putovanja pojavila su se kao odgovor na širenje pandemije Covid-19. Vlada FBiH, a potom i Vijeće ministara BiH uveli su stroge uslove putovanja za koje se još uvijek ne zna do kada će trajati, a iz Wizz Aira poručuju da nastavljaju pažljivo pratiti sva dešavanja.

- Putnici sa rezervacijama pogođeni ovim obustavama letova automatski će biti obaviješteni putem e-maila, u slučaju da su bukirali let direktno na wizzair.com ili putem mobilne aplikacije ove aviokompanije. Stotinu dvadeset posto prvobitne cijene koju su platili automatski će se prenijeti na WIZZ račune kupaca, a taj iznos će moći iskoristiti u naredna 24 mjeseca za kupovinu proizvoda i usluga Wizz Aira. Putnici se također mogu odlučiti za povrat gotovine, što će potrajati duže, a o svim potrebnim koracima za bankovni transfer ili prijenos novca na bankovnu karticu bit će informisani u posebnom e-mailu. U ovom slučaju kupci će moći dobiti samo 100 posto prvobitne cijene. Putnici koji su letove rezervisali putem turističkih agencija, uključujući i turističke agencije putem interneta, trebali bi stupiti u kontakt sa kompanijama od kojih su kupili karte - navodi se u saopćenju.

Wizz Air se izvinio zbog poremećaja koje bi zabrana putovanja mogla donijeti kupcima i ističući da su sigurnost i dobrobit putnika glavni prioritet aviokompanije.