Po svemu sudeći snažna promocija elektrifikacije i modernih tehnologija donosi prve plodove, a Dieselgate, najveća afera u povijesti kompanije, polako tone u zaborav. Posebno u Evropi, gdje je samo u augustu zabilježen rast prodaje od čak 21% u odnosu na isti mjesec prošle godine, pa je isporučeno 327.700 vozila. Evropa je tako ostala najvažnije Volkswagenovo tržište s 3.155.400 prodatih vozila u ovoj godini.

VW grupa je u prvih osam mjeseci prodala 7.302.500 vozila, što je povećanje od 7,5% u odnosu na godinu prije i korak bliže tituli najvećeg proizvođača u svijetu.

Jedini pad VW ove godine bilježi u Americi, i to 4,2%, uz napomenu kako i Ameri zaboravljaju na aferu. S dolaskom novih modela pad je u augustu iznosio tek 0,2%, što nije toliko bitno s obzirom na dvocifreni rast u Južnoj Americi.

Najveći doprinos kompaniji i dalje daje sam Volkswagen lična vozila) s 4.137.900 prodatih primjeraka ove godine, a slijedi ga Audi s 1.268.600 prodatih primjeraka. Dalje idu Škoda s rastom od 11,4% i 844.200 prodatih primjeraka te probuđeni Seat, koji je isporučio 383.900 automobila ili 21,9% više no u istom periodu lani.

Tokom augusta Volkswagen je uspješno prodao 513.300 automobila, a pritom je u ruke novih kupaca otišlo i 153.900 audija, 91.800 škoda, 41.300 seata i 23.500 porschea.