Ustanite

Ideja ustajanja je sjajna. Umjesto da stvari radite sjedeći, ponekad ustanite, protegnite noge, istegnite cijelo tijelo i prošetajte. Na poslu: umjesto da fotokopirate/skenirate na istom spratu, prošetajte se na sedmi sprat stepenicama, pogledajte da li je stigla pošta na trećem spratu, skoknite do menze u prizemlju. Sve u svemu, sjedite manje, jer bilo kakva aktivnost dobra je za vaše tijelo.

Nosite torbu drugačije

Napunite je do kraja. Ne baš olovom ili kamenjem, nego stvarima koje vam inače trebaju: primjera radi, flašom vode od dva litra koju biste inače trebali popiti dnevno. Torbu nosite u lijevoj ruci, dlanom prema gore. Lakat namjestite pod uglom od 90 stepeni i držite ga uz tijelo. Osjetit ćete kako se vaši bicepsi aktiviraju (što je dobra stvar), a čim se lijeva ruka umori, promijenite je za desnu i nosite torbu na isti način. Sve dok se desna ne umori. I onda opet lijeva, pa opet desna, pa lijeva... Nećete ni biti svjesni, ali zapravo ćete raditi vježbe za ruke ekvivalentne onima iz teretane za bicepse.

Pijte vodu

Nauka savjetuje - pijte puno vode, jer njen nedostatak može izazvati promjenu raspoloženja - nagore. Kad se osjećate dehidrirano, ne uspijevate se koncentrirati, pa vam svaki jednostavni poslić djeluje kao veliki problem. Ponesite sa sobom flašicu vode i puno pijte (barem litar dnevno). Što više pijete, više „obavljate“, a što više obavljate, više se krećete.

Hodajte kad god možete

Svaki trenutak neaktivnosti izgubljeno je vrijeme. Dok čekate tramvaj, dok stojite u redu, dok čekate lift, krećite se.

Vježbajte trbušne mišiće

To što ste "zatočeni" pred kompjutorskim ekranom, ne znači da vam je zabranjeno napinjati mišiće trbušnjaka. Kad god stignete, pritisnite trbuh prema leđima kao da želite da vaš pupak dodirne kičmu. Vidjet ćete rezultate vrlo brzo.

Ukinite prečice

Umjesto da se u shopping centru parkirate tačno ispred ulaza, parkirajte se na najdalje moguće mjesto. Na taj način ukinut ćete prečice i malo više hodati/biti aktivni.

Umjesto slanja poruka - nazovite

Umjesto da šaljete poruke (radnja koja se najčešće odvija u sjedećem položaju), nazovite. Ne zove se mobitel uzalud mobitel (mobilis na latinskom znači „u pokretu“), pa dok telefonirate, malo prošetajte.

Siđite stanicu prije

Bilo da se vozite tramvajem, autobusom ili automobilom, efekt je isti - dok se krećete, vaše se tijelo NE kreće nimalo. Stoga, siđite iz tramvaja ili autobusa stanicu prije, i opet parkirajte se podalje od destinacije - namjerno, za vaše dobro. Ili, još bolje, ukinite autobuse, tramvaje i automobile i uvedite role, bicikl, ili skateboard. Zašto ne?

Spavajte

Zdravo živjeti znači imati kontrolu nad svojim vremenom. Ako svake večeri idete rano u krevet, bit ćete brži i produktivniji kad se probudite. A to znači da ćete imati više vremena za dnevne aktivnosti.

Gledajte/čitajte aktivno

Umjesto da film gledate iz kreveta ili da čitate knjigu dok ste u krevetu, učlanite se u tretanu i čitajte dok hodate brzo/brže ili dok trčite. Doduše, teško je trčati i čitati u isto vrijeme, ali dok trčite možete gledati film na iPadu ili pogledati jednu epizodu omiljene serije.