Iz ViK-a poručuju da nove ugovore na adrese potrošača donose njihovi radnici i korisnici su ih dužni potpisati i vratiti u ViK.
- Napominjemo da je obaveza korisnika da dostavljene ugovore popune, potpišu i ViK-u vrate jedan primjerak ugovora putem pošte. Ugovorom su definisana prava i obaveze korisnika i našeg preduzeća kada su u pitanju usluge vodosnabdijevanja pitkom vodom i odvođenje otpadnih voda. Preduzeće vrši obračun zateznih kamata u skladu sa važećim Zakonom o kamatnim stopama ukoliko korisnik račun za vodu i odvodnju ne izmiri u roku od 30 dana od dana očitanja. Održavanje glavnih vodomjera je u nadležnosti preduzeća – kazali su nam iz ViK-a.
Pojedinačne vodomjere ugrađene u stanove dužni su održavati vlasnici stanova. Svi koji to žele, mogu ugraditi pojedinačni vodomjer o vlastitom trošku, ističu iz ViK-a.
- Preduzeće redovno vrši utuženje svih neizmirenih dugovanja korisnika u skladu sa važećim zakonom. Obavještavamo naše korisnike koji imaju dugovanju da ih što prije izmire. Od 1. marta 2022. godine intenzivnije provodimo aktivnosti na isključenju dužnika u zgradama. Ukoliko dođe do isključenja, potrošači će pored izmirenja duga morati platiti i troškove ponovnog uključenja – poručuju iz Vodovoda i kanalizacije.