Reklamna kampanja za Nike u kojoj se pojavljuje bivša zvijezda američkog fudbala Colin Kaepernick podijelila je javnost SAD-a. Kod jednog značajnog dijela ljudi izazvala je toliki bijes da su pozvali na bojkot i javno spaljivali Nikeove proizvode, dok je kod drugih reklama izazvala pozitivne reakcije, piše Index.hr.

Iako bi se moglo očekivati da im je zbog toga opala prodaja, desilo se upravo suprotno. Broj online narudžbi skočio za čak 27 posto. Dok su im dionice nekoliko dana bile u laganom padu, prodaja je, piše CNBC, doživjela velik uspon.

Između nedjelje i srijede broj online narudžbi narastao im je za 27 posto. U isto vrijeme prošle godine online broj online narudžbi im je, primjera radi, pao za dva posto.

- Postojale su spekulacije da će Nike/Kaepernick kampanja rezultirati padom prodaje. No naši podaci od ovog tjedna ne podržavaju takvu teoriju - kaže Hetal Pandya, suosnivač Edison Trendsa, firme za istraživanje tržišta.