Ukusni, a zdravi: Isprobajte browniese koji se ne peku

Objavljeno: 08.03.18 u 08:57

Treneri savjetuju da nakon vježbanja treba jesti hranu koja sadrži kombinaciju ugljikohidrata, proteina i zdravih masti. Upravo zato ova slastica nameće se kao izvrsna ideja.

Sastojci za browniese bez pečenja:

65 grama oraha

3 žlice kakao praha

220 grama sušenih hurmi

prstohvat soli

2-3 kašike ohlađene kuhane kafe

1 kašika ekstrakta vanilije

malo kokosovog ulja

orasi za ukrašavanje

Priprema:

U blenderu sameljite 65 grama oraha s dvije kašike kakao praha. Ubacite hurme u smjesu i miksajte dok ih ne sameljete do kraja. Smjesi dodajte prstohvat soli, malo ohlađene kuhane kafe i ekstrakt vanilije. Miksajte sve zajedno dok ne dobijete ujednačenu smjesu. Prebacite smjesu u kalup po želji, i dobro je utisnite. Kokosovo ulje pomiješajte s preostalom kašikom kakao praha. Dobivenu smjesu prelijte preko kolača. Ukrasite orasima i s malo soli. Ovako pripremljene browniese stavite u frižider da se stisnu. Poslužite kao desert i međuobrok, ili ponesite sa sobom za jelo nakon treninga u teretani. Ova slastica odličan je izvor zdravih masti, proteinai ugljikohidrata koja tijelu daje izgubljenu energiju, prenosi Punkufer.hr.