Kampanja je otvorena uličnim akcijama pod nazivom 'Birati je lako' ispred BBI Centra u Sarajevu, u parku Petra Kočića u Banja Luci i na Španskom trgu u Mostaru. Prolaznici su u sva tri grada pozvani da učestvuju u nagradnoj igri na način da uđu u glasačku kabinu i izvrše jednostavan odabir, na primjer između modnih artikala, destinacija za putovanja u BiH ili muzičara u usponu. Naglašavajući koliko je lako glasati u zamjenu za simboličnu nagradu, ovom akcijom se nastoji istaknuti vrijednost glasanja za nešto puno vrjednije – budućnost zemlje.

Kampanja će obuhvatiti i izjave istaknutih bh. građana o važnosti izlaska na izbore, poput košarkaške zvijezde Jusufa Nurkića, kao i druge aktivnosti usmjerene na angažiranje javnosti i podizanje svijesti o vrijednosti ostvarivanja demokratskih prava.

- Glasanje na izborima jedan je od najvažnijih načina na koji građani u demokratskoj državi mogu uticati na svoju budućnost. Predstojeći izbori 2. oktobra će oblikovati naredne četiri godine u Bosni i Hercegovini. Ono što bih poručio građanima Bosne i Hercegovine jeste da budu pokretači budućnosti kakvu žele, jer sve počinje njihovim izborom. Ne propustite svoju priliku - Johann Sattler, šef Delegacije EU i specijalni predstavnik EU u BiH.