Znalo se da će ovom javnom preduzeću trebati još više autobusa zbog rekonstrukcije tramvajske pruge jer je sada veliki teret gradskog prijevoza pao upravo na autobuski saobraćaj. 

VEZANI TEKST - U GRAS-u prodaja mjesečnih kupona manja za 15 posto

Zbog preopterećenja postojećih autobusa, sve ih je više van stroja, a to najviše osjete stanovnici u prigradskim naseljima, gdje su pojedine linije i ukinute, tako da se stanovnici voze taksijima i snalaze na različite načine. Većinu "rupa koje nastaju u saobraćaju" krpi Centrotrans, ali koliko će to sve na kraju koštati Kanton Sarajevo i njegove građane, nije poznato.

Sigurno da se radi o višemilionskim iznosima. Na ovaj način većina radnika GRAS-a ne zaradi plaću jer nema autobusa, a sve je manje i tramvaja i trolejbusa. Naravno, za to nisu oni krivi jer kod njih postoji volja da pošteno zarade svoje plaće. 

Pokušali smo kontaktirati direktora Senada Mujagića, te rukovodioca sektora za autobuski saobraćaj GRAS-a Senada Međedovića, ali oni nisu odgovarali na naše pozive. 

- Iz dana u dan situacija je sve gora. Posljednjih dana ujutro izlazi 30 autobusa, ali zbog raznih kvarova više od polovine se prije vremena vrati u garažu. Za koliko-toliko normalno funkcionisanje saobraćaja potrebno je minimalno 50 autobusa. To se odnosilo na gradski prijevoz kada je u funkciji kompletan tramvajski saobraćaj – kaže za Faktor jedan razočarani vozač autobusa GRAS-a. 

VEZANI TEKST - GRAS bi od prodaje tramvajske pruge trebao zaraditi 500.000 KM, za šta će novac biti potrošen

Situacija bi se mogla popraviti tek početkom januara jer bi tada GRAS trebao naplatiti oko 400.000 KM od firme WEG-Compani iz Tuzle, koja je kupila oko 560 tona tramvajskih šina i ostalog otpadnog materijala. 

- Rok plaćanja je 60 dana i novac bi trebao biti uplaćen do sredine januara – kaže naš izvor iz GRAS-a.

Predsjednik Sindikata sarajevskog preduzeća GRAS Amir Muminović pojašnjava da je raspisan tender za kupovinu autobusa u vrijednosti od 400.000 KM.  

- Tender je raspisan i bilo je dosta žalbi. Sve je neslužbeno. Svašta se priča. Problem je što nema planirane nabavke autobusa. Cijela situacija se usložnjava zbog rekonstrukcije tramvajske pruge. Zbog zime dešavaju se kvarovi jer su vozila stara – kaže Muminović.