open-navfaktor-logo
search
Šta će biti sa GRAS-om
U budžetu KS nije predviđen novac za autobuse i minibuseve, hoće li 500 radnika na ulicu, posao preuzima Centrotrans?
Usvojen je budžet Kantona Sarajevo za 2021. godinu, a kapitalnim projektima iz javnoga prijevoza na društvenim mrežama pohvalio se Adnan Šteta, ministar saobraćaja KS. 
06.02.2021. u 08:15
get url
text

On je tako objavio da su planirana sredstva za nabavku novih trelejbusa i tramvaja, rekonstrukciju pruge Marijin Dvor - Ilidža, gradnju nove pruge Ilidža - Hrasnica, te proširenje trolejbuske mreže do Vogošće.

VEZANI TEKST - Vozni park GRAS-a: Sarajlije se vozaju i tramvajem starim 57 godina

Ono što su odmah uočili svi zaposlenici GRAS-a je da se u budžetu ne planira niti jedna konvertibilna marka za autobuski i minibuski saobraćaj, koji je, prema njihovim riječima, u najvećim problemima. Da li to znači da će oko 500 radnika GRAS-a na ulicu, a da će autobuski i minibuski saobraćaj preuzeti Centrotrans ili neki drugi privatni autoprijevoznik, pokazat će vrijeme.

- Mi dok imamo vozila, imamo nade da ćemo živjeti. Kako nam nestaje vozila, mi gubimo i nadu. To je veoma jasno. Jasno nam je da u Kantonu Sarajevo neko mora prevoziti putnike. Ako mi nemamo vozila, doći će neko drugi pod puno lakšim i povoljnim uvjetima i obavljati uslugu. Naš autobuski i minibuski saobraćaj je na izdisaju i to je činjenica. Kada se počne rekonstruisati tramvajska pruga, on će biti mrtav. Neko drugi će doći. Da se ne bi to desilo, radimo na tome i upozoravamo već duži period. Za tramvaje i trolejbuse su vjerovatno dobijeni krediti jer su u pitanju ekološka vozila. Mogu se autobusi i minibusi nabaviti da zadovoljavaju ekološke standarde – kaže Amir Muminović, predsjednik Sindikata radnika GRAS-a.

Kako naglašava, stav Sindikata i uposlenika GRAS-a je da on mora opstati u sva četiri vida saobraćaja.

- Ponovo se javljaju nekakvi duhovi koji odavno kruže iznad GRAS-a, koji žele da se autobuski i minibuski saobraćaj ugase i prepuste privatniku, odnosno Centrotransu. Po ovom što je prezentovano i planirano u budžetu, otvara se sumnja da će se ulagati u trolejbuse i tramvaje i obnavljati pruga. Sve je to uredu. Sve shvatamo, ali mora se voditi računa o autobuskom i minibuskom saobraćaju. Ako će se rekonstruisati pruga, znači da nam dodatno treba autobusa kojih ni sada nemamo dovoljno. Mi želimo samo GRAS sa sva četiri vida saobraćaja i pratećim službama. Želimo se vratiti na sve redovne linije i da svi građani Kantona Sarajevo imaju dobar i redovan gradski saobraćaj - kaže na kraju Muminović.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.