open-navfaktor-logo
search
Regulativa
Twitter: Od 22. novembra zabrana političkog oglašavanja
Twitter je saopćio da će napraviti neke iznimke, poput omogućavanja reklama koje imaju za cilj potaći registraciju birača
31.10.2019. u 08:44
get url
text

Američka kompanija Twitter saopćila je u srijedu da zabranjuje političko oglašavanje na svojoj platformi, što je potez koji bi mogao imati posljedice za korisnike i neprofitne grupe, prenosi Anadolu Agency (AA). 

Iz kompanije su saopćili da je najavljena promjena načina da se smanji protok dezinformacija u vezi s izborima. Međutim, eksperti upozoravaju da će nadolazeći politički kandidati možda teže pridobiti glasače bez oglašavanja. Izrazili su zabrinutost da će pojedine neprofitne organizacije koje djeluju u javnom interesu teže prenijeti svoju poruku. 

Facebook je saopćio da neće promijeniti svoju politiku oglašavanja, koja omogućuje političarima da objavljuju reklame čak i ako one sadrže neistine. Twitter je saopćio da će napraviti neke iznimke, poput omogućavanja reklama koje imaju za cilj potaći registraciju birača. Detalji nove regulative će biti objavljeni 15. novembra, a odluka o zabrani oglašavanja stupa na snagu sedam dana kasnije. 

Političko oglašavanje čini mali dio ukupnog prihoda Twittera.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.