Na prvoj dionici sarajevske pruge, kroz sve faze njene izgradnje, učestvovalo je 262 radnika.

- Zahvalan sam svim radnicima na trudu, radu i energiji koju su uložili, a građanima na razumijevanju i strpljenju. Mijenjamo sliku Sarajeva i ponosan sam što sam dio ovog projekta. Bilo je mnogo izazova, što je i očekivano, obzirom da se radi o najvećem infrastrukturnom projektu. Građani zaslužuju kvalitetan javni prevoz i uspjeli smo pokrenuti sve projekte koji će im to, konačno i omogućiti - istaknuo je ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta.

Izgrađen je potpuno novi kolosijek u dužini od oko 12 kilometara, zamijenjene su stare šine koje godinama nisu omogućavale niti sigurnost niti funkcionalnost.

Građani su dobili kvalitetnu, sigurnu i funkcionalnu dionicu, a nastavak izgradnje pruge od Čengić Vile do Marijin Dvora počet će u narednom periodu – saopćeno je iz Službe za protokol i press KS.

Svi materijali koji se koriste na izgradnji sarajevske pruge ispunjavaju europske standarde i garantuju kvalitet nove sarajevske pruge.

U okviru izgradnje pruge, dužinom ove dionice, obnovljene su sve raskrsnice, pješački prijelazi, biciklističke staze, te su obnovljena ona tramvajska stajališta koja nisu pružala sigurnost, njih ukupno 10.

U narednom periodu očekuje se nastavak uređivanja pojasa oko tramvajske pruge na ovoj dionici.

Pored ovog projekta, kada je riječ o tramvajskom saobraćaju, pokrenut je projekt izgradnje tramvajske pruge do Hrasnice, potpisan ugovor za studiju izvodljivosti za izgradnju tramvajske pruge do Šipa i Dobrinje, te su naručeni novi niskopodni Stadler tramvaji, koji se na ulicama Sarajeva očekuju krajem naredne godine – navodi se u saopćenju.

Podsjeća se da je izvođač radova na projektu rekonstrukcije tramvajske pruge China Shandong International Economic & Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Engineering Group, podizvođač kompanija Bosman, a nadzor nad projektom vrši PPG d.o.o Sarajevo i Yuksel Proje.

Projekt je finansiran od EBRD-a, putem kojeg su, ranije, sprovedene sve tenderske procedure.

Radovi na izgradnji tramvajske pruge počeli su 26. augusta prošle godine, a rok za završetak radova na ovom najznačajnijem projektu je dvije godine – saopćeno je iz Službe za protokol i press KS.