Od januara do decembra, ukupno je prodato 993.113 vozila Toyota i Lexus, što je pad od samo 9,0% u odnosu na prošlu godinu, na tržištu koje je palo za 20%. U ovom periodu ukupan tržišni udio povećao se za 0,7%, tako da je na kraju godine, TME završila sa 6,0% tržišnog udjela, što je rekord svih vremena za kompaniju. 

Ključni element koji je utjecao na ukupne performanse može se pripisati kontinuiranoj snažnoj potražnji za hibridnom linijom s niskim udjelom CO2, koja je brend Toyota gurnula na treće mjesto najprodavanijih osobnih automobila u Evropi. TME-ova hibridna prodaja smanjila se za samo 6% na godišnjem bivou, sa 529.054 prodanih hibridnih vozila. Prodaja hibridnih automobila sada nosi 53% ukupne TME prodaje u Evropi, odnosno 65% u zapadnoj Evropi. 

- Prezadovoljni smo ovim izuzetnim rezultatima u najzahtjevnijim okolnostima. Kao i svi, brzo smo se prilagodili promijenjenom okruženju i zahvaljujemo našim kupcima na kontinuiranom povjerenju i lojalnosti tokom ovog razdoblja trajne nesigurnosti. Prošle smo godine proširili liniju svojih vozila i pogonskih sklopova lansirajući devet novih modela, uključujući hibride, plug-in hibride, baterijska električna vozila i vozila na gorivne ćelije, što je dalo dodatni zamah prodaji. Kao rezultat toga, TME je postigao svoje ciljeve EU CO2 u 2020. godini i uvjereni smo da ćemo ih nastaviti ispunjavati i u budućnosti - rekao je izvršni potpredsjednik TME-a Matt Harrison.
 
Toyota je imala najveći postotak tržišnog udjela u 2020. godini u osobnim automobilima i najmanji pad količina. Sveukupno je prodala 922.299 vozila u 2020., povećavajući tržišni udio na 5,7%, s količinom manjom za samo 8% na godišnjem nivou, s ukupnom hibridnom prodajom od 53% u Evropi. Najprodavaniji modeli su bili Corolla, Yaris i RAV4 i zajedno su činili 58% volumena, uz još veći hibridni udio od 65%.

Lexus je prodao 70.814 vozila, postigavši rekordni tržišni udio od 2,3% na tržištu premium automobila i prvi put dostigavši udio od 3% u privatnom sektoru, dok je prodaja opala za 19% na godišnjem nivou. Uz lansiranje novog električnog modela UX 300e, Lexus je također predstavio novi LC 500 kabriolet i LS. Glavnina prodaje došla je iz SUV serije - RX, NX, UX i LX, koji su činili 81% ukupne Lexus prodaje.