Objasnio je detaljno za MBG zašto je puno gore siliti samog sebe da ponovno utonete u san, nego ustati, čak i ako je 3, 4 sata ujutro. Ovakva situacija posebno se događa ljudima koji su pod stresom - razmišljaju o nedovršenom poslu, odgovornostima, problemima.

- Ako se budite i razmišljate o svim stvarima koje niste toga dana obavili, to je znak koji signalizira da ste otišli u krevet s puno neprerađenih informacija. Boravak u krevetu, zatvaranje očiju i opsjednutost pitanjem zašto ne možete spavati neće utišati te misli. Umjesto toga, um treba odvratiti - tvrdi Rountree.

Doktor navodi da, ako je prošlo 30 minuta ležanja u mraku, a niste uspjeli zaspati - jednostavno trebate ustati.

- Sve je bolja opcija od one da forsirate sami sebe na spavanje. Postanete nervozni i samo se još više razbudite. Umjesto toga, upalite lagano svjetlo, čitajte knjigu ili gledajte neki opuštajući sadržaj na televiziji. Bilo koja aktivnost koja ne podiže stres i adrenalin, dobro će vam doći. Jedina stvar koju ne biste trebali raditi je tipkanje po mobitelu. Društvene mreže, poruke i vijesti samo će podići razinu stresa.

Ova tvrdnja ne znači da trebate potpuno odustati od sna u takvim noćima, ali biste trebali ustati i napraviti nešto što će vas umiriti, opustiti i na kraju vam pomoći da zaspite. Također možete napraviti kupku s uljem lavande, slušati neku nježnu, umirujuću muziku, isprobati vježbe disanja...