- Bh. mediji bi iz posljednjih američkih izbora mogli naučiti bar jednu lekciju: Ako neko plasira laž ili smutnju, ako potencijalno izaziva rasnu, vjersku ili etničku mržnju (makar to bio predsjednik), medij ima obavezu (ne samo pravo, već zakonsku obavezu) da spriječi prenošenje takve informacije, jer ona može imati dalekosežno loše posljedice.

Naši mediji se utrkuju da izjednače važnost Dodikovih laži, sijanje mržnje i pozivanje na negiranje nacije, jezika, države, sa svim ostalim pojavama u zemlji. To se zove sa dva imena: prvo je neprofesionalizam, a drugo prostitucija.

Naši mediji i urednici kao da uživaju da po njima neko gazi, urinira i smatra ih manje vrijednim. Jer, važni su klikovi. Klikovi koji su vas, dragi urednici, već obraza koštali! A nas, još malo, pa opstanka.

Zašto mi je važno šta misli Milorad Dodik, ako je jučer negirao moj identitet i najavio rušenje moje zemlje? Važno mi je šta misle moji prijatelji, koji će se tome suprotstaviti. Današnji bh. mediji, davanjem jedne trećine medijskog prostora divljaku iz Laktaša, otvoreno sudjeluju u otvorenom pokušaju nove agresije na domovinu Bosnu i Hercegovinu! Ko će našim urednicima reći da imaju obavezu da isključe njegov govor? Jer je objavljivanje i prenošenje laži, govora mržnje i prijetnji, odgovornost medija, a ne samo onoga ko to govori.

Da li je uopće moguće doprijeti do mozga našeg prosječnog urednika? Ljudi kao da su omađijani.

Naravno, čast vrsnim izuzecima, koji čuvaju čast profesiji! - napisao je. 

Naime, vodeći američki mediji, prvenstveno TV kuće, su tokom obraćanja Donalda Trumpa svaki put kada bi on iznio neistine automatski prekidali prijenos. Isto tako su društvene mreže Facebook i Twitter, svaki put kada bi Trump ili neko drugi, objavio nešto što nije istina, pored njegovih postova davali upozorenje da se radi o neistinitim tvrdnjama. 

Jedan od primjera možete vidjeti u videu ispod.