Nakon pomalo iznenađujuće pobjede u gostima kod Latvije, kojom su obradovali naciju, izabranici Vedrana Bosnića su u ponedjeljak navečer poraženi u Mejdanu od Grčke sa 65:70.

Koliko god su najbolji bh. košarkaši pozitivno iznenadili domaće ljubitelje sporta trijumfom u Rigi, toliko je fanove Zmajeva neugodno iznenađenje dočekalo u ponedjeljak, kada je direktan prijenos drugog meča kvalifikacija, koji je prvobitno bio najavljen na kanalu Sportklub 2 "prebačen" na Nova Sport, koji je u vlasništvu iste medijske grupacije - United Group.

Ovim potezom svi bh. građani koji nisu korisnici Total TV-a, Telemacha i još nekoliko manjih operatera, ostali su bez mogućnosti da u direktnom televizijskom prijenosu prate susret drugog kola kvalifikacija za Evropsko prvenstvo.

Osim što su odlukom da promijene kanal, na kojem će realizirati direktan prijenos, velikom broju košarkaških fanova uskratili gledanje susreta, čini se da su oni koji su donijeli ovakvu odluku dio svoje kompanije spriječili da kroz zakupljeni oglasni prostor na dresovima najboljih bh. košarkaša dopre do potencijalnih novih korisnika. Naime, Telemach, koji je također u vlasništvu United Group, sponzor je Košarkaškog saveza Bosne i Hercegovine.

Iako je prvobitno u svojoj ponudi imao kanal Nova Sport koji je s emitiranje počeo 4. decembra prošle godine , već 16. januara 2020. BH Telecom je donio odluku da Novu BH, čiji je sastavni dio i Nova Sport, ubuduće ne uvrštava u ponudu svoje platforme MojaTV, što je rezultat takse od 0,60 eura po korisniku, koju je Nova BH uvela od početka godine.

I dok su se najbolji bh. košarkaši s reklamom Telemach na grudima borili za trijumf nad Grčkom, svi ljubitelji košarke koji su pretplatnici BH Telecoma (Moja TV), Eroneta i M:tela ostali  su uskraćeni za prijenos utakmice nacionalnog tima.

Iz United Groupa nisu obrazložili zbog čega su odlučili prijenos utakmice BiH - Grčka s kanala Sportklub 2 (dostupan pretplatnicima BH Telecoma, Eroneta i M:tela), gdje je prvobitno bio najavljen, prebaciti na Nova Sport.

Pitanje je šta se krije iza svega, a nije teško zaključiti šta je u pitanju. No, sigurno je da su najviše izgubili košarkaški fanovi, posebno navijači BiH.