Dvije figure priljubljene jedna uz drugu u nježnom zagrljaju, prikrivene cvijećem na zlatnoj podlozi, zauvijek su ostale ovjekovječene na slikarevom platnu.
Veza umjetničkog para u to vrijeme bila je neobična i izvan tadašnjih okvira zato što su bili nezavisni i odlučili su se za vezu bez djece, živeći ispunjenim boemskim životom.
Emilie, uspješna poslovna žena i dizajnerica, iako je ostala nepriznata u historiji mode, ostavila je dubok trag u umjetnikovom srcu. Uz njegovu pomoć, zajedno sa dvije sestre otvorila je u bečkoj ulici Mariahilfer modni salon Schwestern Flöge, nezaobilaznu modnu stanicu.
Emilie je dva puta godišnje putovala u Pariz po najmodernije tkanine, dugmad i perlice, a njen je salon imao 80 zaposlenika koji su marljivo radili na svakom odjevnom predmetu.
Njene avangardne kreacije koje je kreirala uz pomoć sestara bile su presedan u to vrijeme, jer su svojom inovacijom u krojevima, uzorcima i bojama odskakale od tadašnjih modnih okvira.
Atraktivna i unikatna odjeća bila je suprotna onome što se moglo naći u modnim magazinima koji su vrvjeli od konfekcijske odjeće. Utjecaj koji je Klimt ostavio na Emilie mogao se vidjeti i pri ulasku u modni salon koji je bio opremljen neobičnim namještajem i ukrasnim dodacima.
Prostor koji je bio opremljen crno-bijelim kockastim stolovima, podesivim staklima samo je djelić interijera u koji su dolazile brojne domaće i međunarodne klijentice u potrazi za savršenom modnom kombinacijom.