VEZANI TEKST - GRAS tone sve dublje, direktora i šefova imaju na "izvoz", a kolike su plaće?

Naime, preduzeće čije je poslovanje ugroženo nedavnom blokadom računa, ali i dugogodišnjim nagomilanim problemima koji su rezultirali velikim finansijskim dugovanjima po više osnova, nastoji se spasiti ovim Sorazumom.

Tako se Kanton Sarajevo obavezuje da će planirati dodatna sredstva u budžetima KS od 2021. do 2030. godine u ukupnom iznosu od 150 miliona KM, za dugovanja Poreznoj upravi Federacije Bosne i Hercegovine od oko 90.440.000 KM, Upravi za indirektno oporezivanje BiH u iznosu od oko 33.660.000 KM, te po osnovu tužbi radnika preduzeća zbog radnih sporova od blizu 20 miliona KM.

Godišnje bi se po tom osnovu izdvajalo oko 15 miliona KM.

Kanton će investirati novac i u kapitalne projekte iz oblasti javnog prijevoza putnika u periodu 2021-2025. godina u minimalnom iznosu od 210.514.130 KM.

VEZANI TEKST - Sporazum spreman: Hoće li Vlada KS moći spasiti GRAS?

Za subvencije prijevoza putnika i pokriće gubitaka GRAS-a u periodu od 2021. do 2030. godine izdvajat će se oko 30 miliona maraka, što za deset godina iznosi oko 300 miliona maraka.

Tako u konačnici dobijamo cifru od oko 660.514.130 maraka.

Ne računaju se tu plaće i redovni troškovi koji se svakako nađu u budžetu KS za svaku godinu, a sigurno da uvijek ima i nepredviđenih troškova jer su svi iznosi navedeni okvirno.

Pitanje je samo hoće li se i nakon svih ovih miliona maraka građani ikada provozati u čistim i urednim vozilima, sa redovnim polascima, sa dovoljno autobusa, tramvaja, minibusa, hoće li svi uredno plaćati karte ili će i dalje biti povlaštenih ili onih koji se provlače na račun onih koji plaćaju karte, te da li će se putnici ikada moći osjećati sigurno u javnom gradskom prijevozu, a o ljubaznosti da i ne govorimo.